Navn til tæve
Fra : Mus

Dato : 07-11-04 12:14

Hej

Jeg har en veninde der har bestilt en Rhodesian ridgeback tæve. Hun kan ikke
lige finde et navn. Er der nogen her der har nogle gode ideer.?

LN

Fra : Christina Jensen

Dato : 07-11-04 13:53

Tjaaaa....hmmmm...Molly, måske???

Fra : Ukendt

Dato : 07-11-04 14:06

"Christina Jensen" <ung24@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Tjaaaa....hmmmm...Molly, måske???

Karla!!

-M&M

Fra : Battlefield´s

Dato : 07-11-04 14:25

> [...]
ikke
> lige finde et navn. Er der nogen her der har nogle gode ideer.?

Hej
Har du set her:
http://www.sa.dk/lak/saxo/hunde/hundestart.htm

Hilsen Vibeke

---

Fra : Jonny og Annika

Dato : 07-11-04 18:25

Hej med dig.

Den kunne måske hedde Spir, Zenta eller Tikki.

Annika og Jonny Holm

Fra : Pwh

Dato : 07-11-04 19:34

Mus wrote:
> [...]
>
> Jeg har en veninde der har bestilt en Rhodesian ridgeback tæve. Hun
> kan ikke lige finde et navn. Er der nogen her der har nogle gode

Jeg valgte at kalde min tæve for Angel fordi det navn jo nemt kan ændres
til Hells Angel hvis hun bliver en rigtig mokke )

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 08-11-04 00:29

On Sun, 7 Nov 2004 19:33:51 +0100, "Pwh"
<deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote:

>Jeg valgte at kalde min tæve for Angel fordi det navn jo nemt kan ændres
>til Hells Angel hvis hun bliver en rigtig mokke )

Den har jeg hørt fra helt anden kilde. Han mente også at hans hund var
en engel og derfor kaldte han den Natas. Hvis den så viste sig IKKE at
være en engel, så stavede han blot navnet bagfra.

Men for lige at svare på det oprindelige spørgsmål... Min tidligere
tæve hed Dina, og det synes jeg er et skønt navn.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Christina Jensen

Dato : 07-11-04 21:11

eller måske, Dina, Bella

Fra : Anelise Schou Nielse~

Dato : 08-11-04 00:44

> [...]
> ikke
> lige finde et navn. Er der nogen her der har nogle gode ideer.?

Jeg mener, der er tradition for afrikanske navne til ridgebackhunde.
Prøv at søge inspiration på www.hazinas.dk

Anelise

Fra : puslingen

Dato : 08-11-04 23:15