Andet multimedie
bentjuul 3670
Ændre baggrundsfarve på logo
Fra : Sørensen

Dato : 07-11-04 11:53

Jeg har et logo der er sølv på sort baggrund, baggrunden skulle gerne være
kongeblå.
Jeg har mirosoft Photo editor og photoDraw til rådighed, kan det lade sig
gøre ??

Venlige Hilsner
Sørensen

Fra : emj

Dato : 07-11-04 11:58

On Sun, 7 Nov 2004 11:53:01 +0100, "Sørensen" <no@i.dont> wrote:

>Jeg har et logo der er sølv på sort baggrund, baggrunden skulle gerne være
>kongeblå.

Er det en giffil og er det måske endda en transparent gif, eller hvad
er det for en filtype?
Hilsen emj

Fra : Sørensen

Dato : 07-11-04 14:14

"emj" skrev >
> Er det en giffil og er det måske endda en transparent gif, eller hvad
> er det for en filtype?
> Hilsen emj

Det er gif (eller hvad jeg nu laver den om til)

vh. Sørensen

Fra : John Jessen

Dato : 25-11-04 07:37

"Sørensen" <no@i.dont> skrev i en meddelelse

> "emj" skrev >
>
> Det er gif (eller hvad jeg nu laver den om til)

Nu bruger jeg Fireworks, men du kan ved at gemme en gif med transparent
baggrund få farven på hjemmesiden til at slå igennem. Hvis du har valgt en
baggrundfarve i designfilen, er det jo bare at udskifte den.
John

Fra : emj

Dato : 07-11-04 18:20

On Sun, 07 Nov 2004 11:57:44 +0100, emj <emjnospam@stofanet.dk> wrote:

>Er det en giffil og er det måske endda en transparent gif, eller hvad
>er det for en filtype?

Man kan sagtens skifte baggrundsfarven, men om du kan i de programmer,
du nævner aner jeg ikke.
Hilsen emj