Lidt OT Audio .. Genialt
Fra : Tom

Dato : 06-11-04 20:43

Jeg sad lige og rodede og kom til at hente Audion ned..
http://www.panic.com/audion/
Sikke da et fantastisk stykke software..
Software der naturlgvis kan spille lyd i alle formater, og lave det om
fra/til endnu flere..
Og så det rigtigt sjove.. Spille Internet radioer..
Ja ja, tænker du sikkert..
Men da jeg så at "alle" radioer i den stream liste den henter ned, var på en
del mere end 5000 radioer, tænkte jeg at her var dog alligevel noget
interessant..
Det er - stort set - muligt at finde netop den radio der søges efter, og da
der kan søges/filtreres i listen, er min lille maskine med et blevet til
jukebox der kan spille alt fra Hindi taleprogrammer, forbi rimeligt
forvirrede Angolanske radioer til egentlige (!?) Internet HI-Fi radioer, der
streamer i op til 320 kbit/s..
Fantastisk..
Tom

PS
Applikationene er ikke helt ny, den er blot ny for mig !