Højskoleophold
Fra : Katjastrofen

Dato : 06-11-04 20:08

Jeg vil godt høre om der er nogen herinde der har erfaring med Askov
vejen højskole og eller ubberup.

Jeg overvejer at få et boost til min kur, via et højskoleophold. Mit
umiddelbare problem er at Ubberup virker mest tiltrækkende, men må
erkende, at Askov vejen ligger bedre placeret i det danske land. Men
efter at have set livet er fedt programmerne, fik jeg et ret dårligt
indtryk af Askov-vejen højskole

Så alt i alt, har du kendskab til livstilslinien på Askov-vejen
højskolen hører jeg gerne fra dig.
mvh

katja

--
~~
My head is heavy, my limbs are weary.

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 06-01-05 13:01

"Katjastrofen" <katja@katjastrofenFjErN.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg overvejer at få et boost til min kur, via et højskoleophold.

Hvordan går det med de planer? Du er næppe endnu kommet på højskole, men er
det lykkedes dig at blive optaget?

Mvh. Lisbeth

Fra : KatjaStrofen

Dato : 08-01-05 11:20

"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsen@hotmail_com.invalid> skrev i en
meddelelse news:41dd2a01$1$642$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> Hvordan går det med de planer? Du er næppe endnu kommet på højskole, men
er
> det lykkedes dig at blive optaget?

Desværre ikke, på fyn, har man den regel, at af ikke vil sponsorer et sådan
ophold [er eller var på dagpenge - starter job om 14 dage *fester] - Anyhow
AF fyn mener det er et privat anliggende, og vil derfor ikke betale -
hvilket jo både er fair nok.. og ret træls. - Det gør jo så, at de istedet
gerne hostede op med et 3 måneders ubrugeligt amu-kursus.

Så kort sagt, jeg kom ikke på ophold, fordi - jeg jo selvfølgelig ikke har
råd til det, da de så vil hapse dagpengene [karantæne] - og så skulle jeg jo
betale husleje, transport og højskoleophold.. ud af 0 kroner *G*

katja