Pasta i micriovn ?
Fra : Thomas Jensen

Dato : 06-11-04 18:29

Hejsa,

nogen der har erfaringer med at koge frisk pasta i microovn ?

Når jeg mener frisk pasta er det den slags man køber i butikkerne, den er
ikke så frisk at jeg selv har lavet den

mvh

Thomas Jensen

Fra : Du er hvad du spiser~

Dato : 07-11-04 12:10

Det var dog en vanvittig ide.
Købe en god italiensk pasta ikke Tholstrup eller andre danske producenter.
De fleste tørrede pasta fra Italien er langt bedre end de danske.
Kvalitetspasta har som regel en ru overflade, som hjælper til at sugo eller
tilsætningen hænger bedre på pasta.
1 L vand pr. 100 g pasta, spilkogende og godt med salt
God fornøjelse
Henrik

Fra : Hauge

Dato : 07-11-04 13:13

Hejsa

"Du er hvad du spiser." <eurojunior@sol.dk> wrote in message
> Det var dog en vanvittig ide.

Hver sin smag.

> 1 L vand pr. 100 g pasta, spilkogende og godt med salt

Hvad med om du svarede på spørgsmålet, istedet for at præddike om en masse
andet snopperi?

/Hauge

Fra : Thomas Jensen

Dato : 07-11-04 13:57

> Hvad med om du svarede på spørgsmålet, istedet for at præddike om en masse
> andet snopperi?

tjahh undrede jeg mig også over

Men tak til Hauge for svaret.

mvh

Thomas Jensen

Fra : Hauge

Dato : 07-11-04 13:14

Hejsa

"Thomas Jensen" <thomas@thomas-jensen.dk> wrote in message
> nogen der har erfaringer med at koge frisk pasta i microovn ?

Pasta vil klistre sammen i microen, da den ikke kan holde det ordeligt
kogende hele tiden.
Jeg har prøvet.

/Hauge