Valgfri mængde
Fra : Kathrine

Dato : 06-11-04 15:36

Er lige startet på vægtvogternes Flexpoints.
Pasta og kartofler har en valgfri mængde for x points.
Er det virkelig _valgfrit_ eller er der en max. mængde indenfor det
valgfrie?
--
Kathrine

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 06-11-04 16:11

Hej Kathrine

"Kathrine" <katras@fjerndette.ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Er lige startet på vægtvogternes Flexpoints.
> Pasta og kartofler har en valgfri mængde for x points.
> Er det virkelig _valgfrit_ eller er der en max. mængde indenfor det
> valgfrie?

Det er valgfri mængde, dog må du ikke kun spise f.eks. pasta med ketchup.
Jeg er den største pasta elsker i byen, og jeg spiser meget pasta, og taber
mig alligevel ( dyrker ikke rigtig nogen form for motion ), så jeg tror på
det er okay.

Mange hilsner fra

Bolette ( der også går hos ww )
www.bolettes.dk

Fra : Iben

Dato : 07-11-04 09:27

"Bolette Nielsen" <post@bolettes.invalid(rettes til dk)> wrote in message
> [...]
taber
> mig alligevel ( dyrker ikke rigtig nogen form for motion ), så jeg tror på

Hej Bolette og Kathrine,

Jeg kører osse WW men på det gamle system, er der en af jer der kan regne
mit daglige antal points
ud for mig på FlexPoints ?

Vh. Iben c",)

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 07-11-04 10:28

Hej Iben

"Iben" <fisogcrap@spamcrap.hu> skrev i en meddelelse
> Jeg kører osse WW men på det gamle system, er der en af jer der kan regne
> mit daglige antal points
> ud for mig på FlexPoints ?
Hvis du fortæller mig hvor gammel du er, hvad du vejer, hvor høj du er,
hvad du laver til daglig ( job ) og om du vil tabe dig, eller holde den vægt
du har nu, så vil jeg meget gerne regne det ud for dig. Min mailadresse er
post@bolettes. ( fjern dette )dk Husk at fjern ( fjern dette ) i
mailadressen.

Mange hilsner fra

Bolette