Killingebilleder - ikke for de sarte :o)
Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 06-11-04 09:52

Hej Alle
Det er vist lidt længe siden jeg er kommet med update om mine killinger, så
her er den.
Der var jo en lille navne-debat om drengen herinde for et stykke tid siden.
Valget stod mellem Orla Frøsnapper og Oliver Twist. Enden på det blev at jeg
sendte stamtavlen over til ejeren af hankatten, der stod Oliver Twist. Hun
skrev under, men under protest *G*
Da den kom retur og jeg skulle sende den afsted til stambogsføring, kiggede
jeg en ekstra gang på min lille basse (som han jo har heddet under hele
opvæksten). Derefter ringede jeg til opdrætteren af min hunkat og forelagde
hende "problemet". Efter et millisekund sagde hun at det skulle være Orla,
da det passede bedst til de andre to ... Så ja, jeg var under noget pres *G*
....og så rettede jeg altså hans papirer. Han hedder nu officielt Orla
Og ja, jeg ved godt nogle vil synes det nærmer sig dyreplageri
Men han er altså Orla

Da jeg var til dyrlægen forleden for vaccine, sagde jeg "Og det her er så
Orla Frøsnapper". Fint nok, sagde hun og tog sundhedsbogen frem og begyndte
at skrive. Så nåede hun til navnet, og spurgte så: Og hvad hedder han så
rigtigt? "Jamen Orla Frøsnapper da" "Men hvad hedder han så på
stamtavlen?" "Ja, der hedder han også Orla Frøsnapper"
Hun tøvede lidt og sagde "Nåh ja, så bliver han vel bare kaldt Orla.... min
kat hedder jo viggo" *LOL*
Men nu er det final. I kan brokke jer og gøre ved. Orla er Orla, og han
bærer sit navn med stolthed

De andre har jo haft deres på plads længe, så de lyder under navnene Sørøver
Sally og Pippi Langstrømpe. Behøver vist ikke fortælle hvem der er hvem

Det er på eget ansvar at kigge på de her link. Der ydes ikke førstehjælp på
hverken åndenød eller killingeabstinenser
http://www.tendertribes.dk/billeder/killing1.jpg
http://www.tendertribes.dk/billeder/killing2.jpg

Jeg har endelig fået taget mig sammen til at sætte dem til salg forleden, så
nu må vi se om jeg også kan godkende nye ejere :-/
Jer garvede opdrættere, bliver det sværere og sværere at skille sig af med
sine killinger med tiden? Jeg synes ski det bliver hårdere og hårdere. De
første kuld var det selvfølgelig med vemod, men det var ikke umuligt for mig
at sætte dem til salg, og jeg har da også altid fundet dejlige familier til
dem. Fra første kuld havde jeg princippet at de ikke kom til salg før de var
5 uger. Den grænse synes jeg har rykket sig gevaldigt. Nu hedder det sig at
de ikke kommer til salg før jeg er "færdige" med dem. Dvs de er MINE indtil
jeg er klar. Gud nåde dem der spørger på den før
De sidste trak jeg også rigtig længe... og dem her så ekstremt længe. Bliver
man blød med tiden? eller er jeg ved at blive gammel og langsom? *G*
Selv har jeg en følelse af at man som ny ikke rigtig ved hvad man kan lide
og vil avle mod. Men så får man nogle kuld og begynder at lærer forskellene
og arbejde sig imod det man gerne vil have. ... og så sidder man der med
sine drømmekuld der bare bliver mere og mere lækre og passer til det man
selv gerne vil have, hvis man skal ud og finde en kat... og dem kan man da
ikke få sig selv til at sælge. Hva siger i, er det bare en fase?

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 06-11-04 10:23

<klip> Det er på eget ansvar at kigge på de her link. Der ydes ikke
førstehjælp på
> hverken åndenød eller killingeabstinenser
> http://www.tendertribes.dk/billeder/killing1.jpg
> http://www.tendertribes.dk/billeder/killing2.jpg
</klip>

Nej, nej, nej.....
*falder i svime og beder indtrængende om killinge-abstinens-hjælp*
Det var dog nogle eventyrlige dejlige killinger *suk*
Jøsses...jeg forstår sørme godt det må være uendeligt svært at skulle gå af
med sådan en håndfuld stjerne-basser..

--
Hilsen Heidi, Miver og Mulle's mor
http://chocolade.dk

Fra : J

Dato : 07-11-04 13:46

> Det er på eget ansvar at kigge på de her link. Der ydes ikke førstehjælp

> hverken åndenød eller killingeabstinenser
> [...]

Hej Nina

ja, de er godt nok dejlige - er lidt misundelig på dem, der får sådan en i
huset.
Meeen Laurits er nu også dejlig, så jeg håber han kan blive rask.
Hilsen Jette

Fra : Kate

Dato : 08-11-04 18:42

"Nina, Tender Tribes" <mail@NOSPAMtendertribes.dk> wrote in

> Det er på eget ansvar at kigge på de her link. Der ydes ikke
> førstehjælp på hverken åndenød eller killingeabstinenser
> http://www.tendertribes.dk/billeder/killing1.jpg
> http://www.tendertribes.dk/billeder/killing2.jpg

Man får jo åndenød. Hold da op hvor er de dog bare yummy

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.