Hvilket grafikkort skal jeg købe?
Fra : Jesper Hansen

Dato : 06-11-04 06:19

Hejsa.

Jeg skal have et nyt grafikkort, jeg skal primært bruge det til Far Cry
&´Medal Of Honor.

Mit nuværende system er:
P 4 3.00GHz
512 mb ram
Geforce fx 5200

Jeg vil gerne ofre 1500-2000.
Nogle gode bud?

Mvh.

Jesper.

Fra : asap

Dato : 06-11-04 12:04

Jeg ville vælge et Radeon 9800 Pro eller et Geforce 5900 XT - cirka lige
hurtige. Mest et spørgsmål om "religion"...

Fra : Carsten

Dato : 06-11-04 14:52

Vent evt. til 6600 + 6600GT kortene til AGP kommer på markedet.

Men ellers et POV GF5900XT til 1500 incl. fragt.

Mvh
Carsten

Fra : Erik

Dato : 06-11-04 15:19

"Jesper Hansen" skrev:
> Jeg vil gerne ofre 1500-2000.
> Nogle gode bud?

Enten et Radeon 9800Pro eller et nVidia 6800LE

--
Erik

Fra : Johnny B 2000

Dato : 08-11-04 23:15

køb et brugt 9800XT .. omkring 1k, så er der råd til en ram-stang mere

--
Johnny [2000 Frb.]
fjern SLETDETTE i mailadr. for direkte mail