En lille nisse rejste
Fra : Leonardo Schirripa

Dato : 05-11-04 13:25

Hejsa

Kan I hjælpe mig?
Hvad er det for en film, hvor en mand (jeg tror det er faderen til hovedpersonen)
får tilsendt billeder af sin elskede havenisse på besøg i alle de store byer i verden?
- og han fatter ikke, hvad der sker...

Jeg synes at kan huske, at det er en ret god film...

Leo

Fra : Ukendt

Dato : 05-11-04 13:30

Hej!

Leonardo Schirripa wrote:
> [...]
> får tilsendt billeder af sin elskede havenisse på besøg i alle de store byer i verden?

Amelie.
"Le fabuleux destin d'Amélie Poulain" for flueknepperne
<http://uk.imdb.com/title/tt0211915/>

> Jeg synes at kan huske, at det er en ret god film...

Nemlig.

Venlig hilsen
Thomas Gulmark

Fra : Leonardo Schirripa

Dato : 05-11-04 13:33

> Amelie.
> "Le fabuleux destin d'Amélie Poulain" for flueknepperne
> [...]

SELVFØLGELIG!!!!
Det er jo en super-god film

Tak for det hurtige svar!!!!

Leo

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 05-11-04 17:49

Leonardo Schirripa wrote:

> SELVFØLGELIG!!!!
> Det er jo en super-god film
>
> Tak for det hurtige svar!!!!

That's it Leo, du får IKKE lov til at komme med til næste filmquiz!

Jacob
--
http://www.imdb.com/name/nm1507094/

Fra : Leonardo Schirripa

Dato : 05-11-04 17:56

> That's it Leo, du får IKKE lov til at komme med til næste filmquiz!

Hehe...
Jeg har endda filmen selv
- kunne bare huske denne lille sidehistorie.... (men ikke placere den)

Men bortset fra det - så kunne JEG da HUSKE noget...

Leonardo Schirripa

---

Fra : Ukendt

Dato : 06-11-04 00:49

Leonardo Schirripa wrote:

> Men bortset fra det - så kunne JEG da HUSKE noget...

Men fa'me ikke meget

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Leonardo Schirripa