Butterfly massager - virker den?
Fra : Gabriella

Dato : 05-11-04 11:39

Hej

Jeg har netop fået 2 stk af sådan nogle butterfly massagedimser forærende.
Min veninde som har givet mig dem har også haft dem foræret til hendes
søster, som skulle have tabt ret mange cm ved at bruge den. Men jeg vil
gerne høre om der herinde er nogen der har erfaring med disse ?
(selvfølgelig ved jeg at man også skal spise sundt osv - men kan de spare en
tur i fitnesscenter, så er jeg på, da jeg ikke har muligheden for at gå i
fitnesscenter)

Så jeg er altså mest interesseret i at høre fra folk som selv har eller
kender nogen der har erfating med disse. Og hvad denne erfaring er - god
eller dårlig *S*

På forhånd tak!

Mvh Gabriella

Fra : Ukendt

Dato : 05-11-04 11:58

"Gabriella" <gabriella@netbruger.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en
> tur i fitnesscenter, så er jeg på, da jeg ikke har muligheden for at gå i

Hvis det var så simpelt, mon så motioncenterne stadig eksisterede? Det tror
jeg næppe!

> Så jeg er altså mest interesseret i at høre fra folk som selv har eller
> kender nogen der har erfating med disse. Og hvad denne erfaring er - god
> eller dårlig *S*

Jeg prøvede min mors en enkelt gang og fik et stød.... siden da har jeg ikke
prøvet dem. Og ja, ved godt at det er små stød/impulser man får, men der
skal vel ikke følge gnister med som der gjorde med mit mors?? Tror ikke det
har den store effekt, men om der er en lille gevinst ved at brige dem ved
jeg ikke, men at de skulle kunne erstatte motion/fitness kan man vel sige
sig selv er langt ude i skoven.

Mvh
HP

Fra : bb

Dato : 05-11-04 15:33

>Hvis det var så simpelt, mon så motioncenterne stadig eksisterede? Det tror
>jeg næppe!

den virker sikkert fint i sammenhæng med motion og gode kostvaner. jeg
kan ikke forestille mig at den fjerner fedtet alene.

Fra : Jens Jensen

Dato : 08-11-04 09:37

> [...]
> Så jeg er altså mest interesseret i at høre fra folk som selv har eller
> kender nogen der har erfating med disse. Og hvad denne erfaring er - god

Jeg har ikke erfaring med dem, men jeg har da efterhånden læst lidt
forskelligt rundt omkring, og..... de virker ikke. Man kan sikkert bruge dem
til massage, men ikke til vægttab. For at opnå et vægttab skal man over tid
sætte intensiteten op, og det er der en grænse for, med de der dimser. I
øvrigt virker de heller ikke på hjerte/kar-kredsløbet. Det er jo ikke sådan,
at pulsen banker deropad, og man får en god svedetur af at bruge dem.