hittekilling
Fra : jan pedersen

Dato : 05-11-04 00:59

Her er vad gør man når der står en killing ved ens dør og gerne vil med ind
[det er ikke vores]

Her er hvad vi har gjort efter vi afviste den og den gik rundt på
parkeringspladsen i en times tid blev båret rundt af børnene i kvarteret,
blevet jaget ud et andet sted fra ,så løb mit hjerte af med mig og jeg gik
ud og til tog den med rundt til naboer for at høre om det var deres killing.
Jeg fik oplyst at den var fuldt efter en dame hjem fra et andet kvarter.Vi
har nu taget den ind og taget et foto af hende og printet det ud med
telefonnummer og at den er hos os og sat det op i fakta ,købt killingfoder
til den.
Hvad gør vi hvis ingen henvender sig

Med venlig hilsen
Jan

Fra : Hrönn Samsonardóttir~

Dato : 05-11-04 08:30

> [...]

> har nu taget den ind og taget et foto af hende og printet det ud med
> telefonnummer og at den er hos os og sat det op i fakta ,købt killingfoder

Hvad med at sætte sedler op i det kvarter den kommer fra......hende
damen må kunne fortælle hvor det var.....?

> Hvad gør vi hvis ingen henvender sig ?

Så beholder I den selvfølgelig

Med venlig hilsen
Hrönn Samsonardóttir Meyer
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 05-11-04 08:47

Hej Jan

Du kan kontakte Kattens Værn, tlf.nr. finder du på
www.kattens-vaern.dk eller Inge's Kattehjem
www.inges-kattehjem.dk eller et af Dyrenes Beskyttelse
internater, dem finder du på
www.dyrenes-beskyttelse.dk du skriver ikke hvor i landet du er, så du må
selv finde det/dem der er nærmest.

Held og lykke med det.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : jan pedersen

Dato : 07-11-04 00:25

Happy end [snøft] killingen´s ejer kom og hentede hende i går og mange tak
for svarene

venlig hilsen
jan

Fra : Hrönn Samsonardóttir~

Dato : 07-11-04 10:24

> jan pedersen skrev:
> Happy end [snøft] killingen´s ejer kom og hentede hende i går....

Det var dejligt

Fra : Denise

Dato : 07-11-04 10:33

jan pedersen wrote:
> Happy end [snøft] killingen´s ejer kom og hentede hende i går og
> mange tak for svarene
>
> venlig hilsen
> jan

Åh, det var dejligt og godt arbejde af dig

--
Hilsen Denise