Jeg "købte" en CPU kølerprofil hos
www.chippen.dk, og valgte at
indbetale på deres bankkonto, da de åbenbart IKKE modtager betaling
via Dankort (det burde måske have fået mine arlarmklokker til at ringe
...hmm) ...om ikke andet så får det forhåbentlig JERES til at ringe
...
Men som sagt, så gjort, og en mail til dem dagen efter med ordlyden,
"Jeg har indbetalt bla-bla til jeres konto, og hvornår kan jeg
forvente varen" , resulterede i følgende svar (dette er copy and paste
....he-he):
"muligvis i dag vis det er regt på vores bank
Med venlig hilsen
Chippen.dk
Uffe Pedersen
Salg og Support
Telefon tider Fra 10 til 17 alle hverdage.
Telefon Nr.
Hoved Nr.+45 8747 0727.
Mobil Nr. +45 2892 1007."
Ja OK, han må ikke være ret meget over 12, eller også har han et
stave/formuleringsproblem ... jeg satser på det første
Jeg skrev flere e-mails til ham dagen efter igen, men der skete INTET,
hverken en tilbagemelding om en evt. forsinkelse eller restordre.
Så ringede jeg til ham ......5 gange uden nogen svarede ......SÅ
begyndte jeg at tænke Hmmmm, og "Googlede" chippen.dk.
http://www.google.dk/search?hl=da&q=chippen.dk&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=lr%3Dlang_da
NU blev jeg sq nervøs ...(prøv det).
Jeg kontaktede min bank for at hører om man evt. kunne tilbageføre
mine penge, det kunne man så IKKE, men de ville sende en blanket med
bla-bla, som jeg skulle sende tilbage, men jeg spurgte så om han ikke
bare kunne være ligeglad med min "anmodning om tilbageførsel", og bare
beholde pengene, og min bank sagde ...Jo!!.
ARRRRRGGGGH !!! - sådan en lille MOTHERFUCKER, skal fa**eme ikke tage
rø**n på mig, så jeg skrev følgende til ham:
"Nu må det være nok, jeg har INTET hørt fra dig siden min indbetaling
til jeres konto (Bestillingsnummer: *****)
Hvis ikke jeg hører fra dig, at min ordre ER afsendt senest i morgen,
bedes du tilbageføre pengene til min konto.
Hvis IKKE en af de 2 ovennævnte betingelser bliver opfyldt, vil jeg
betragte dette som en bedragerisag og handle derefter
SÅ kunne det nok være den lille lo*t, kunne få fingeren ud, ca. 10
minutter efter fik jeg følgene ordrette e-mail:
"varen er sendt
og slap da lige af vi skal lige reg din indbetalig du
Med venlig hilsen
Chippen.dk
Uffe Pedersen
Salg og Support
Telefon tider Fra 10 til 17 alle hverdage.
Telefon Nr.
Hoved Nr.+45 8747 0727.
Mobil Nr. +45 2892 1007."
Ja OK, selvfølgelig, det er da fair nok ....men skal der gå SÅ lang
tid før de "reg min indbetalig du"- he-he ?? når jeg får overført
penge til min konto er det "reg" næsten med det samme ...og det tager
helt sikkert, ikke flere dage.
Men ret skal være ret, det kan være de har en "Taliban" bank der ikke
helt, er i det samme århundrede som os andre, men så kunne han sgu da
smide en mail som svar på min(e).
Jeg skrev så straks tilbage og ville gerne have et "Track and Trace"
nummer, som man får når man sender pakker .....INTET svar, prøvede så
et par timer senere ....INTET svar.
Jeg skrev så igen dagen efter med dette:
"Jeg venter STADIG på den T&T kode !! - det her er sgu ved at være
belastende.
Hvis I har sendt pakken i går så har i en T&T kode, hvis IKKE den
dukker op på min adresse i dag, eller i kan sende mig en T&T koder der
viser den er undervejs, ønsker jeg at ophæve købet, og i bedes
tilbageføre mine penge."
Han skrev så tilbage senere den dag med følgende:
"se vores leverings betinglser og slut og vær en af danmarks største
kvaulanter
Med venlig hilsen
Chippen.dk
Uffe Pedersen
Salg og Support
Telefon tider Fra 10 til 17 alle hverdage.
Telefon Nr.
Hoved Nr.+45 8747 0727.
Mobil Nr. +45 2892 1007.
Senere kom denne mail:
"halo fjols se leverings betinglser og få dig et liv samme tidig
og lige en ting til du er sort listet her"
Herefter skrev jeg en mail med en slet skjult trussel om hvad "privat
inkasso" kan betyde (Censur
) det resulterede i en opringning fra
"Uffe", der svinede mig til, og fremhævede "At jeg da bare kunne
stille op, da han havde været udsmider og ikke var bange" ...LOOOOL.
Men et spørgsmål fra mig der lød: har du eller har du IKKE, sendt min
pakke ??, lød svaret ..jaa du kan se vores leveringsbetingelser,
dertil svarede jeg "Vi ses" og smækkede røret på ....20 minutter
senere fik jeg en mail med en T&T kode.
Jeg er overbevist om at denne "Uffe" ikke er seriøs nok til at drive
en forretning, og hvis jeg skulle skyde på hans alder MÅ han sikkert
heller ikke for hans mor og far ..LOL.
Dette skal betragtes som en KÆMPE advarsel mod at købe hos
www.chippen.dk heller ikke ved efterkrav, da man kan risikerer ved en
evt. fortrydelse eller defekt vare, at få problemer (se google
søgeresultat).
Jeg vil opfordre andre til at copy 'n' paste dette indlæg, (evt.
tilføje kommentarer/erfaringer) eller linke til det, og poste det så
mange steder som OVERHOVEDET muligt, for at gøre opmærksom på
www.chippen.dk og deres total ligegyldige og arrogante holdning til
deres kunder.
Han er åbenbart kun interesseret i folks bankoverførsler og nægter at
sende den forudbetalte vare ...med mindre man "oplyser" ham om evt.
konsekvenser.
Lad os stå sammen mod disse plattenslagere og vise dem "døren", jeg
handler tit på nettet med feks. itbutikken.dk, shg.dk,
proshop-direkte.dk og mange andre UTROLIG gode og seriøse firmaer, og
så er det sgu da p**sse træls at et skodfirma som chippen.dk, skal
ødelægge det i en sådan grad at, mange bliver skræmt fra at handle
online.
John.
NB. Jeg er SÅ glad for at være "sortlistet" hos
www.chippen.dk ...det
burde faktisk HELE Danmarks befolkning være
.