NetTid (TDC) og hastighed ?
Fra : Peter Heide

Dato : 16-05-01 19:21

Jeg har i 1½ været tilsluttet 12move (WOL) og
er egentlig godt tilfreds.
Bliver altid koblet på 45333 til 48000 bps pr session.

Har idag læst TDC tilbud om 240 timer pr kvartal
for 900 kr....på ALLE tidspunkter af døgnet.
Den overvejer jeg at købe.....men er der nogen der kan
gi´ lidt info omkring TDCs hastigheder?
Er linien stabil ? ....Eller kan man forvente at blive
smidt af efter en tid ?

btw.....tilbage til stenalderen....jeg er stadig på en
analog 56K(V90) modem.

mvh Peter

Fra : Rea721

Dato : 16-05-01 19:54

"Peter Heide" <peter@heide.1a.dk> skrev

> Har idag læst TDC tilbud om 240 timer pr kvartal
> for 900 kr....på ALLE tidspunkter af døgnet.

Har du overvejet Netexpress... den mindste linie, til 1050,- pr kvartal..
Lidt mere godt nok.

> btw.....tilbage til stenalderen....jeg er stadig på en
> analog 56K(V90) modem.

Netexpress er 256/128 samt du kan være online 24 / 7 / 365 uden
begrænsninger.

--
rea721@fabel.dk (AKA) Leon Andrea. Bevar Flyvestation Værløse..
Den sidste Operative Flyvestation øst for Storebælt.

Fra : Rea721

Dato : 16-05-01 19:55

"Rea721" <rea721@fabel.dk> skrev

> Har du overvejet Netexpress... den mindste linie, til 1050,- pr kvartal..
> Lidt mere godt nok.

Glemte lige et link:
http://www.teledanmark.dk/menu/sm0618.htm

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-05-01 20:17

"Rea721" <rea721@fabel.dk> wrote in message
> "Rea721" <rea721@fabel.dk> skrev

Hvis han altså kan få det... Så er det uden tvivlt et godt produkt

Fra : Niels Callesøe

Dato : 16-05-01 20:17

"Rea721" <rea721@fabel.dk> wrote in news:9duibl$9pv$1@news.inet.tele.dk:

> Har du overvejet Netexpress..

Nu er det jo ikke sikkert at han faktisk kan *få* Netexpres (eller nogen
anden ADSL-løsning) - det kunne jo være derfor han spørger. :)

--
Niels Callesøe - nørd light
Disclaimer:

Fra : Niels Callesøe

Dato : 16-05-01 20:25

"Peter Heide" <peter@heide.1a.dk> wrote in news:9dugdd$jjt$1@sunsite.dk:

> Bliver altid koblet på 45333 til 48000 bps pr session.

Udbyderen _burde_ egentlig ikke have noget at sige i den forbindelse[1].
Det er hovedsageligt din linie's kvalitet der har noget at sige der.

> er der nogen der kan
> gi´ lidt info omkring TDCs hastigheder?
> Er linien stabil ? ....Eller kan man forvente at blive
> smidt af efter en tid ?

Det skulle som sagt ikke have så meget at sige her, hvilken udbyder du
har. Men du kunne jo starte med at oprette et gratis abb. (NetBasis)[2]
og så se om du får det ud af linien du forventede.

Hvis det fungerer til din tilfredshed, er det bare et kald til
kundeservice for at opgradere til NetTid, og hvis du ikke er tilfreds,
kan du bare lukke NetBasis abbonementet igen, uden at det har kostet dig
andet end et par minutters opkobling.

[1]: Der kan dog forekomme enkelte hardwaresammensætninger der er mere
eller mindre heldige end andre. Nærmest umuligt at sige noget generelt
om.
[2]: http://internet.opasia.dk/