Michael Jackson Ultimate Collection Releas~
Fra : GREGERS HANSEN

Dato : 04-11-04 14:24

The Moo-Walkers og MJJ Forum, er stolte af at kunne indbyde jer til Danmarks
Premieren på Michael Jacksons splinternye box set: The Ultimate Collection.
Vær blandt de allerførste i Danmark til at høre hele 13 Michael Jackson
sange, der aldrig før har været udgivet! Festen finder sted dagen før, box
settet udkommer, og det giver DIG en enestående mulighed for at høre sangene
før alle andre!

Hvornår: Søndag d. 14. november kl. 19-21
(dørene åbner kl. 18, afterparty 21-23)
Hvor: The Kitty Club i København Kort

Udover premieren på de 13 sange, kan du bl.a opleve en af verdens suverænt
bedste Michael Jackson performere Danny Oliver fra London, der vil fortrylle
dig, som ingen andre end Michael Jackson selv er i stand til! Oplev også
danske Nima Shahzeydi, som giver dig en danselektion, du aldrig vil glemme!

Efter showet er det din tur til at indtage dansegulvet til det store Michael
Jackson afterparty, hvor du får mulighed for at slå dig løs sammen med
performerne.

Så sæt kryds i kalenderen og spred rygtet til alle, du kender. Vi glæder os
til at se dig!

Billetterne sælges via: eller ring på: 66 14 01 10
(forsalgspris: 50 kr. - billetkøb ved døren: 75 kr.)

Evt. overskud går til velgørende formål

Fra : -V-

Dato : 04-11-04 14:52

GREGERS HANSEN wrote:

> Evt. overskud går til velgørende formål

Red Barnet?

-V-

Fra : David Rasmussen

Dato : 04-11-04 15:08

-V- wrote:

> Red Barnet?

LOL!!!!!!

/David

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 04-11-04 16:02

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> Red Barnet?

GGG
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Sune Salminen

Dato : 04-11-04 16:08

-V- wrote:

> Red Barnet?
>

> -V-

Skal du en tur over knæet slemme dreng.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 04-11-04 17:13

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse

> Skal du en tur over knæet slemme dreng.
>

> -Sune

Hmm... Jaja, hvis han overhovedet har gjort det. Det er jo USA vi taler om,
landet med løgne, misundelse, sadisme og Usher...

Fra : Sune Salminen

Dato : 04-11-04 21:27

Søren Kjeldsen wrote:
> "Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse

> Hmm... Jaja, hvis han overhovedet har gjort det. Det er jo USA vi
> taler om, landet med løgne, misundelse, sadisme og Usher...

Det var nu ikke Michael jeg mente..

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 04-11-04 21:55

> Det var nu ikke Michael jeg mente..
>
> -Sune

Jeg ved godt du mente -V-, men du deler jo nok hans morskab. Selvom jeg er
en gammel fan (eneste pop jeg kan lide, resten er rent metal), vil jeg da
ikke benægte at han måske har gjort det, men jeg tror det sgu ikke...

Fra : Sune Salminen

Dato : 04-11-04 23:45

Søren Kjeldsen wrote:

> [...]
> jeg er en gammel fan (eneste pop jeg kan lide, resten er rent metal),
> vil jeg da ikke benægte at han måske har gjort det, men jeg tror det

Jeg nægter at have en mening om det.

Men vi kan sikkert godt blive enige om at det ikke er nemt at være ham.

(altså Michael. Jeg ville hellere være Valdemar end Michael Jackson hvis
jeg skulle vælge)

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : -V-

Dato : 05-11-04 00:27

Sune Salminen wrote:
>Jeg ville hellere være Valdemar end Michael Jackson hvis jeg skulle vælge

Så er du sgudda et fæ.

*Jeg* ville hellere være MJ, hvis jeg fik chancen - mit eget liv er der sgu
ikke meget sjov eller drama ved.
Ahh, ok. Det sidste er måske en tilsnigelse.

-V-

Fra : Sune Salminen

Dato : 05-11-04 00:43

-V- wrote:

> [...]
> der sgu ikke meget sjov eller drama ved.
> Ahh, ok. Det sidste er måske en tilsnigelse.

Jeg mente virkelig VÆRE Michael Jackson. Ikke bare leve hans liv og have
hans penge, biler, fly og den slags.
Hmm.. men hvad nu hvis man nu kunne være dig men leve Michael Jacksons
liv. haha.. "Valdemar Jensen has left the stadium".

Men okay, jeg har det, trods alle odds, bedst med at være mig selv. Fæ
eller ej

Det var ellers en god Kashmir koncert i Vega i går, var du der?
Aftenens absolutte højdepunkt var for mig da de spillede Neil Youngs
'Cinnamon Girl' i en version der var meget tro mod originalen.
Det nye nummer, Jewel et-eller-andet lød også interessant.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : -V-

Dato : 05-11-04 00:59

Sune Salminen wrote:
> [...]
> Hmm.. men hvad nu hvis man nu kunne være dig men leve Michael Jacksons
> liv. haha.. "Valdemar Jensen has left the stadium".

Ja, det kunne være pænt cool, ikke?

Sjovt nok sidder jeg pt og hører Ol' Blue Eyes, og hans liv må vel have
været nogenlunde sådan.

> Men okay, jeg har det, trods alle odds, bedst med at være mig selv.

Sune, det skal du skisme også være glad for.
Med den kone og de unger har du vundet i bonusrunden.

> [...]
> 'Cinnamon Girl' i en version der var meget tro mod originalen.
> Det nye nummer, Jewel et-eller-andet lød også interessant.

Nope, var der ikke. Der kommer vel nogle billeder fra Rosenauer på et
tidspunkt?
I går så jeg Champions League til den lyse morgen...næsten

Hvor meget af det helt gamle materiale spillede de?

-V-

Fra : Sune Salminen

Dato : 05-11-04 01:57

-V- wrote:

> [...]

> have været nogenlunde sådan.

> Sune, det skal du skisme også være glad for.
> Med den kone og de unger har du vundet i bonusrunden.

Ha.. Hun flyttede til Århus med mine børn for to måneder siden. Og det
belønner jeg hende så for med 2000 kr. om måneden.
Bonusrunden er forbi!

> Nope, var der ikke. Der kommer vel nogle billeder fra Rosenauer på et
> tidspunkt?

Fotografering forbudt. De blev filmet. Der kommer en live-DVD på et
tidspunkt har jeg fået at vide.

> I går så jeg Champions League til den lyse morgen...næsten
>
> Hvor meget af det helt gamle materiale spillede de?

Jeg vil tro at 'Bring Back Superman' var den ældste sang de spillede.
Jeg kender slet ikke "Cruzential" så jeg skal ikke kunne sige om der var
nogle numre derfra.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Steen Schmidt

Dato : 05-11-04 08:32

Sune Salminen wrote:

> Ha.. Hun flyttede til Århus med mine børn for to måneder siden. Og
> det belønner jeg hende så for med 2000 kr. om måneden.
> Bonusrunden er forbi!

Dét kender jeg godt...

> Jeg vil tro at 'Bring Back Superman' var den ældste sang de spillede.
> Jeg kender slet ikke "Cruzential" så jeg skal ikke kunne sige om der
> var nogle numre derfra.

'Bring Back Superman' er netop fra 'Cruzential'?

Mvh
Steen

Fra : Sune Salminen

Dato : 05-11-04 15:48

Steen Schmidt wrote:

> Dét kender jeg godt...

> 'Bring Back Superman' er netop fra 'Cruzential'?

Det er den da også. Jeg har den kun på CD single.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : kapusta

Dato : 05-11-04 23:55

"Steen Schmidt" <ssc01@newmail.dk> wrote in message news:<50Gid.1018$6F.914@news.get2net.dk>...

> Dét kender jeg godt...

> 'Bring Back Superman' er netop fra 'Cruzential'?

Mmmm... Cruzential er min yndlings Kashmir CD. Lolly Pork stomp er
sød... Den gad jeg godt høre live!

Mvh. fra Louise

Fra : Steen Schmidt

Dato : 06-11-04 17:34

kapusta wrote:

> Mmmm... Cruzential er min yndlings Kashmir CD.

Det er ved at være længe sidne jeg har hørt den - jeg havde pludselig
kun et tomt cover tilbage, efter én eller anden synes CD'en passede
bedre i hans samling (vil jeg tro).

Nu har jeg så også smidt coveret ud...

Mvh
Steen