Blåtand Z1010 XP
Fra : Guru

Dato : 04-11-04 05:51

Hejsa

Jeg lægger ud med at prøve mit spørgsmål af her, selvom det er muligt, jeg
bliver smidt i en Windows gruppe med det.

Der blev i går købt en Blouetooth radio til min blærbare computer (lækker
lille ting.)
Der kan sendes filer fra Windows XP til telefonen ved at højreklikke og
vælge "Send til -> Bluetooth-enhed." Fluks kommer den på telefonen og
overførselshastigheden på især MP3 er markant bedre end via USB. Jeg kan
også bruge mobilen til modem via Bluetooth.
MEN....
Vil jeg sende en fil fra telefonen vi Bluetooth til Windows XP opstår der
"kommunikationsfejl." Jeg kan godt finde min computer på netværket på
telefonen, men der er lukket for indgående data, ser det ud til. Selv tolker
jeg det som en dysfunktion i noget sikkerhed.
Hvad er det, jeg skal gøre?

Guru

Fra : Jens B

Dato : 04-11-04 10:24

"Guru" <Ingen@her.mail> skrev i en meddelelse
> [...]
>telefonen, men der er lukket for indgående data, ser det ud til. Selv
>tolker jeg det som en dysfunktion i noget sikkerhed.

Et gæt:
Prøv (på PC'en) at gå ind i kontrolpanel/netværksindstillinger og se om din
bluetooth forbindelse ligger her. Hvis den gør, så højreklik, vælg
egenskaber og Avanceret. Og så prøv at slå Win XP's firewall fra, hvis den
er aktiveret.

Jens