Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
oktober 2004
Fra : Ulf Pedersen

Dato : 31-10-04 21:25

Hejsa.

Så er der friske billeder fra oktober 2004 på min hjemmeside.
--

Mvh. Ulf Pedersen
http://www.digifoto-nord.dk/ - min legeplads

http://www.betterphoto.com/sites4photogs/dynoMG.asp?memberID=51318

Fra : Carsten Riis

Dato : 31-10-04 21:58

Ulf Pedersen wrote:

> Hejsa.
>
> Så er der friske billeder fra oktober 2004 på min hjemmeside.

Ølflaske-billedet.... Hvad er ideen med, at det er så mørkt? Er der
noget jeg har overset?

Jeg har lige bladet oktober og september igennem.... Umiddelbart kan jeg
bedst li' september-billederne.

mvh

Carsten Riis

Fra : Ulf Pedersen

Dato : 31-10-04 23:14

On Sun, 31 Oct 2004 21:58:23 +0100, Carsten Riis <cr@carben.dk> wrote:

Hej Carsten

>Ølflaske-billedet.... Hvad er ideen med, at det er så mørkt? Er der
>noget jeg har overset?

Der skal vel ikke være nogen grund.

>Jeg har lige bladet oktober og september igennem.... Umiddelbart kan jeg
>bedst li' september-billederne.

Tak

Fra : Carsten Riis

Dato : 01-11-04 10:16

Ulf Pedersen wrote:

> On Sun, 31 Oct 2004 21:58:23 +0100, Carsten Riis <cr@carben.dk> wrote:
>
> Hej Carsten

> Der skal vel ikke være nogen grund.

Nej, det _skal_ det ikke.

Men det er nu rart, hvis du havde en ide med, at billedet havde den
belysning.

Ellers kunne man jo fortolke det i retning et mislykket billed. Jeg kan
desværre ikke se, hvad ideen kan være med det meget lidt lys på
billedet.

mvh

Carsten Riis

Fra : Ulf Pedersen

Dato : 01-11-04 14:58

On Mon, 01 Nov 2004 10:15:53 +0100, Carsten Riis <cr@carben.dk> wrote:

Hej Carsten

>Ellers kunne man jo fortolke det i retning et mislykket billed. Jeg kan
>desværre ikke se, hvad ideen kan være med det meget lidt lys på
>billedet.

Hvis det kan være dig nogen trøst, så vil du aldrig se de billeder jeg
selv betragter som mislykkede

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 31-10-04 23:13

Ulf Pedersen wrote:

> Så er der friske billeder fra oktober 2004 på min hjemmeside.

Jeg takker for kik'et, der er da et par rigtig gode skud imellem...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Ulf Pedersen

Dato : 01-11-04 09:11

On Sun, 31 Oct 2004 23:12:59 +0100, Niels Riis Ebbesen
<info@niels-ebbesen.net> wrote:

Hej Niels

>Jeg takker for kik'et, der er da et par rigtig gode skud imellem...

Det var da så lidt