Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Diasshow program med et perfekt resultat p~
Fra : Anders Gylling Jakob~

Dato : 31-10-04 08:34

Hej alle
For alle jer der har bøvlet med at få skarpe og rolige billeder
(JPEG's) på Tv skærmen via jeres almindelige DVD afspiller.
Prøv ProShow Gols 2 som kan hentes i en trial version på
www.Photodex.com
Jeg nåede at prøve 7 forskellige programmer inden jeg fandt dette. Med
alle de andre var resultatet en masse flimmer i billederne, specielt i
de horisontale linier.
Proshow Gold 2 har alle de nødvendige features for at lave et flot
diasshow med menu, flere shows, Pal, 16:9, overblændinger, musik og så
er resultatet som sagt nær det perfekte. Vær dog opmærksom på at det
som i alle andre programmer tager lang tid at "render" (bygge den
endelige fil op) inden programmet er klar til at brænde. Dette er
selvfølgeligt afhængigt at størelsen på din computer.

Venlig hilsen Anders

Fra : Jep

Dato : 31-10-04 11:25

Der er et bedre alternativ - synes jeg.
MemoriesOnTV (http://www.picturetotv.com/)

Efter jeg nu helt er gået over til DVD brændig, mener jeg stadig
Memories2TV er det bedste produkt til prisen. Indtil da havde jeg lidt
problemer med urolige billeder - mest når jeg havde afsat for lidt tid
til de smarte ponoreringer man kan lave i billedet.

Der er et par ting, jeg ikke kan få ProShowGold til, og som gør
Memories2TV til det bedste utility. Fx.

1) Når man har valgt 16:9, kan men nemt gå ind og udvælge den
beskæring af billedet man gerne vil (uden at skulle crop'e i photoshop
eller andet).

2) Man kan vise et billeder (fx. som still i 1 sek. og så panorere
eller zoome ind/ud i af billedet. Og måske igen med ny beskæring af
billedet i 1,5 sek. før man fade'r til næste billede. Endda flere
panoreringer fra samme billede.
G e n i a l t.

3) Den tidsmæssige styring af både stills og transitions er helt i
top.

Bare min mening.
/Jep

Fra : lehd

Dato : 31-10-04 11:33

"Jep" <no_dont_spam@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Der er et bedre alternativ - synes jeg.
> MemoriesOnTV (http://www.picturetotv.com/)

Det er også nogle af de bedste penge jeg har givet ud !
inden da købte jeg 2 andre programmer, som nu blot samler støv
mvh Kirsten