Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kan dette være rigtigt?
Fra : Lillian Redam

Dato : 17-10-04 12:17

Kan dette være rigtigt?
canon ef 70-200mm 1/2,8 LIS USM til 4822,- ???

http://www.shopman.dk/0productdescription.asp?productid=11573
Lillian Redam

Fra : Morten Wartou

Dato : 17-10-04 12:27

Lillian Redam wrote:
> Kan dette være rigtigt?
> canon ef 70-200mm 1/2,8 LIS USM til 4822,- ???
>
> http://www.shopman.dk/0productdescription.asp?productid=11573
> Lillian Redam

Det ville da være dejligt, men nej, det må så absolut være en fejl.
Ac-foto.de tager næsten 13.000 for det.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 17-10-04 12:40

In article <WEscd.2289$Pp7.2204@news.get2net.dk>, Morten Wartou wrote:

> Det ville da være dejligt, men nej, det må så absolut være en fejl.
> Ac-foto.de tager næsten 13.000 for det.

Shopman reklamerer da med at man kan få ting til langt under
halv pris, så det er vel bare at slå til.

Fra : Povl

Dato : 17-10-04 12:28

Lillian Redam wrote:
> Kan dette være rigtigt?
> canon ef 70-200mm 1/2,8 LIS USM til 4822,- ???
>
> http://www.shopman.dk/0productdescription.asp?productid=11573
> Lillian Redam

Nej, jeg vil vædde med at det ikke er rigtigt. Jeg tror den mest
sandsynlige fejl er at de mener 70-200 1/4,0. Den koster €664 på
technikdirekt.de, altså kr. 4938.57. Jeg kan i øvrigt huske at jeg så
den her forkerte pris for nogle måneder siden også.

Fra : Tommy Jensen

Dato : 17-10-04 14:16

On Sun, 17 Oct 2004 13:17:14 +0200, "Lillian Redam"
<redam@tdc-broadband.dk> wrote:

>Kan dette være rigtigt?
>canon ef 70-200mm 1/2,8 LIS USM til 4822,- ???
>
>http://www.shopman.dk/0productdescription.asp?productid=11573
>Lillian Redam

Shopman er ikke en s* troværdige! Det objektiv koster $1600 i USA så
hvis han kan skaffe det objektiv til den pris er det vist ikke helt
legalt.

Og hvis det er objektivet 70-200 mm f4 L ville jeg stadig ikke handle
hos shopman.

Mit råd er at du holder dig langt fra shopman uanset hvilke tilbud de
måtte lokke med.

MVH Tommy

Fra : BJ

Dato : 17-10-04 14:34

"Lillian Redam" <redam@tdc-broadband.dk> skrev i en meddelelse
> Kan dette være rigtigt?
> canon ef 70-200mm 1/2,8 LIS USM til 4822,- ???
>
> http://www.shopman.dk/0productdescription.asp?productid=11573
> Lillian Redam

Hvis man går ind på "Shopman"'s hjemmeside, og søger under "Tilbehør til
digitalkameraer" efter dette objektiv, så findes det ikke i databasen...Så
jeg tror, at der er sket en fejl...(ellers er jeg også liebhaver)...
mvh. BJ

Fra : Froggy

Dato : 17-10-04 21:14

"BJ" <Bimmerol@hotmail.com> skrev i en meddelelse :

> [...]
databasen...Så
> jeg tror, at der er sket en fejl...(ellers er jeg også liebhaver)...

Det ligger under analoge spejlreflekskameraer.

--
Froggy
"Man! That's totally Froggy!" Ref.:

Fra : AS

Dato : 18-10-04 07:37

Er der nogen, som handlet hos denne shopman? Nogen erfaring fra virkelig
liv?

Fra : Alex W

Dato : 18-10-04 12:05

> Kan dette være rigtigt?
> canon ef 70-200mm 1/2,8 LIS USM til 4822,- ???

Er det en pris der holder ???
http://www.shopman.dk/0productdescription.asp?productid=11573

Hvis det er så må i gerne sende den til mig.

Med venlig hilsen
Alex Wallin

Svar fra Shopman:
Det er vist en fejl fra forhandlerens side. Den koster rigtigt 9668,- +
fragt.

Jeg undskylder forvirringen og får prisen rettet.

/Alex W

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 18-10-04 17:38

In article <4173a376$0$303$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, Alex W wrote:

> [...]
> fragt.
>
> Jeg undskylder forvirringen og får prisen rettet.

Pris hos Technikdirekt er 1729 Euro = 12967 kr - Så det er stadig et rigtigt
godt tilbud. Du må hellere løbe i banken. Den nye pris kan han ikke
løbe fra overfor dig.

Fra : Tommy Jensen

Dato : 18-10-04 18:19

On Mon, 18 Oct 2004 16:37:47 +0000 (UTC), "Povl H. Pedersen"
<povlhp@povl-h-pedersens-computer.local> wrote:

>Pris hos Technikdirekt er 1729 Euro = 12967 kr - Så det er stadig et rigtigt
>godt tilbud. Du må hellere løbe i banken. Den nye pris kan han ikke
>løbe fra overfor dig.

Han løber så stærkt at det er løgn! Shopman bør man holde sig langt
fra. F.eks. frasiger han sig ethvert garanti ansvar. Så hvis noget
skal repareres under garanti vil han ikke have noget med det at gøre
man skal selv ordne det med forhandleren (om det så er en i tyskland,
usa, asien eller hvorsomhelst i verden). Han gør dette under
henvisning til at han "bare" formidler kontakten, problemet er bare at
dette ikke fremgår af sitet.

MVH Tommy

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 18-10-04 18:34

In article <6du7n01nue16i1utj2lp0ihl2moll98g4k@4ax.com>, Tommy Jensen wrote:

> [...]
> usa, asien eller hvorsomhelst i verden). Han gør dette under
> henvisning til at han "bare" formidler kontakten, problemet er bare at

Det har han været i medierne for. Kunden kan indlevere den defekte
genstand til shopman som må sørge for det videre. Og lige et dyrt
Canon L IS objektiv ville jegnok bare få reppet i DK.

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-10-04 20:13

"Tommy Jensen" <toj@worldonline.dk> wrote in message

> [...]
> usa, asien eller hvorsomhelst i verden). Han gør dette under
> henvisning til at han "bare" formidler kontakten, problemet er bare at

Han kan råbe og skrige og kalde sig "formidler" herfra og til verdens ende,
ligeså meget han har lyst til. Han hænger på alle forpligtelser som enhver
anden forhandler på internettet.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - Min fotodagbog (Sidst opdat. 17.10.04)

Fra : Tommy Jensen

Dato : 18-10-04 20:30

On Mon, 18 Oct 2004 21:13:04 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> [...]
>ligeså meget han har lyst til. Han hænger på alle forpligtelser som enhver

Ja men der skal meget til før han giver sig når der opstår tvister.

MVH Tommy

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-10-04 20:33

> Ja men der skal meget til før han giver sig når der opstår tvister.

Det kan da kun være fordi, ingen gider hive ham i retten.

Fra : Thomas Corell

Dato : 19-10-04 07:12

Prøv http://www.fs.dk/ og søg på shopman.

--
Don't waste space

Fra : Povl

Dato : 18-10-04 17:45

Alex W wrote:

> [...]
> fragt.
>
> Jeg undskylder forvirringen og får prisen rettet.

Haha de har styr på det. Jeg tror heller ikke på den nye pris.

Generelt tror jeg ikke du i Europa finder noget som er meget (mere end
5%) billigere end de priser du kan se på technikdirekt.de. Altså hvad
Canon-objektiver angår.

Fra : Tommy Jensen

Dato : 18-10-04 18:21

On Mon, 18 Oct 2004 18:45:17 +0200, Povl <povl@PLOVAAGE.dk> wrote:

>Haha de har styr på det. Jeg tror heller ikke på den nye pris.

Det kan da godt være at prisen er rigtig, men at fragten+gebyr bare
beløber sig til lige omkring de 3.000 !

MVH Tommy