Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kamera til kvinden...
Fra : Juggernaut

Dato : 11-10-04 19:12

Hejsa.
Min kæreste vil gerne have sig eget digital kamera, da hun ikke er meget for
den klods jeg har kigget på. Hendes krav er at det skal fylde meget lidt,
helst være sølvfarvet og så kunne tage nogle ok billeder(fester osv). Det må
iøvrigt heller ikke være for dyrt. Dvs ikke over 2K. Hvad kan I anbefale?
Takker.

Fra : Claus Smith

Dato : 11-10-04 19:41

Nikon Coolpix serien er ganske kvindevenlig....lækre små kameraer, som også
er nemme at betjene for alle aldre.

Claus

Fra : ss

Dato : 11-10-04 19:49

Koster godt nok lidt mere.......men det er lækkert.
Rustfrit stål.
http://www.pc-netto.dk/default.asp?productguid=12540

Fra : thomas schreiber \(8~

Dato : 11-10-04 21:07

"Juggernaut" <juggernaut@streetREMOVEbike.dk> wrote in message
> [...]
> må
> iøvrigt heller ikke være for dyrt. Dvs ikke over 2K. Hvad kan I anbefale?

Canon Ixus serien.

--
På forhånd tak
Thomas Schreiber

Fra : Henrik L. S.

Dato : 11-10-04 21:14

Ixus II (3,2 megapixel, 2x zoom) er lige faldet i pris til 1975,-, mener, at
bl.a. Elgiganten reklamerer med den.
Henrik L.S.

Fra : Pico

Dato : 11-10-04 22:52

thomas schreiber (8200) wrote:
> "Juggernaut" <juggernaut@streetREMOVEbike.dk> wrote in message
>>

> Canon Ixus serien.

Og hiv nu muldvarpen op, se på Ixus 30 eller 40, de er rigtige lækre og
små flade.
Pico

Fra : pc

Dato : 12-10-04 15:17

KLIP> Og hiv nu muldvarpen op, se på Ixus 30 eller 40, de er rigtige lækre
og
> små flade.

Fujifilm finepix f440 Som SS skriver, er bare fedt og lille og så har det en
Cradle som man sætter den i når man skal overføre til pc'en, og den bliver
samtidig ladet op.
Ingen løse kabler .
Der har ixsus sku noget at leve op til.

SE HER
http://www.dcresource.com/reviews/fuji/finepix_f440-review/index.shtml

Fra : Ukendt

Dato : 12-10-04 18:49

"pc" <104@c.dkFJERNSPAM> skrev i en meddelelse

> [...]
en
> Cradle som man sætter den i når man skal overføre til pc'en, og den bliver

Klippet fra samme side:
"I don't think this is a great camera if you're doing a lot of indoor shots
at dinner parties and the like"

Det er tilsyneladende ikke særlig godt til det formål det skal bruges til,
fester og lignende.

Men skidevære med at det er et lortekamera, bare det ikke fylder så meget.

--
mvh kajo

Fra : Juggernaut

Dato : 12-10-04 19:01

Mange tak for jeres råd. Der er lidt at gå igang med :)

-Brian