Hvad skal jeg vælge ??? Asus 7700 GeForce ~
Fra : Morpheous

Dato : 16-05-01 14:06

Hej

Jeg er meget i tvivl om hvilket kort jeg skal vælge. Prismæssig er GeForcen
ikke så mange kroner dyrere at det vil betyde noget.

Jeg skal spille med det (dog ikke så Quake og den genre).

Hvad skal jeg vælge ??? Asus 7700 GeForce 2 GTS eller Hercules Prophet XT
4500

Venlig hilsen

Kenneth

Fra : Morpheous

Dato : 16-05-01 14:35

Tillægs spørgsmål ......

eller skal jeg sprænge mit budget og købe et Asus 7700 GeForce2 PRO 64Mb med
video out til 3000 kr. ???????

Kenneth

Morpheous <rungsted@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:eUuM6.111$En6.9604@news.get2net.dk...

Fra : Thomas Nielsen

Dato : 16-05-01 14:39

"Morpheous" <rungsted@get2net.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg skal spille med det (dog ikke så Quake og den genre).
>
> Hvad skal jeg vælge ??? Asus 7700 GeForce 2 GTS eller Hercules Prophet XT

Det er måske unødvendigt at skrive, men hvis du har et Abit KT7A (m/u raid)
så køb for alt i verden ikke et Asus 7700 GeForce 2 GTS på nuværende
tidspunkt. De funker altså ikke så jublende godt sammen.

/Thomas

Fra : Morpheous

Dato : 16-05-01 14:46

Nej, det var faktisk helt fint du skrev det, for jeg har netop Abit KT7A

Kan det bekræftes ??? af andre ???

Kenneth

Thomas Nielsen <corno@*nospam*worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:EnvM6.13471$zv2.1729411@news010.worldonline.dk...

Fra : Thomas Nielsen

Dato : 16-05-01 15:56

> Nej, det var faktisk helt fint du skrev det, for jeg har netop Abit KT7A
>

> Kan det bekræftes ??? af andre ???

Prøv at kigge rundt i gruppen her eller dk.edb.hardware.bundkort - der står
lidt om det.
Kan også kigge i http://go.to/kt7faq (under Graphics Card).
Det lader til at der er generelle problemer med 7700 og KT7A, men at de på
mystisk vis (og på flere forskellige måder) kan undgås. Problemet er bare at
der er ingen af løsningerne der er 100% gode i alle tilfælde... jeg kunne
ikke få min kombi (V7700 Deluxe m. 32 mb ram) til at fungere med mit
KT7A-Raid - jeg tror simpelthen det slugte for meget strøm (selvom jeg havde
en 300w psu (AMD T-bird godkendt) i mit Aopen Hightower) - et råd her kunne
også være at skifte psu'en ud med en 250w (der er nogle der siger at det
virker... spørg mig ikke hvorfor (har heller ikke selv prøvet)).

Ud over det er V7700 er fedt kort, men jeg tror bare at det vil skabe flere
problemer end godt er.

/Thomas

PS. jeg kører selv med lillebroderen nu (7100) indtil jeg tager mig sammen
til at investere i noget nyt (måske det nye Matrox, GeForce3 eller ATI
Radeon - ved det ikke helt endnu - har stadig 7700'eren og håber på en bios
update eller noget lign. der virker)

Fra : Martin

Dato : 16-05-01 14:58

> [...]
> så køb for alt i verden ikke et Asus 7700 GeForce 2 GTS på nuværende
> tidspunkt. De funker altså ikke så jublende godt sammen.

Hmmm.. Det er der nogen der har glemt at fortælle min computer. De to ting
fungerer perfekt.

-Martin

Fra : Thomas Nielsen

Dato : 16-05-01 15:48

"Martin" <martinkr@mail.tele.dk> wrote in message
> raid)
> >

> Hmmm.. Det er der nogen der har glemt at fortælle min computer. De to ting
> fungerer perfekt.

Aha... hvad er din configuration? ram, psu, bios version osv...

/Thomas

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 16-05-01 14:55

Hej,

Jeg har valgt og mit XT 4500 (Kyro II) kort kommer med posten i morgen

Hvad spiller du for noget?

Mvh

Bruno

PS. ASUS bør forøvrigt boykottes fordi de laver drivere der gør det muligt at
snyde!

Fra : Martin

Dato : 17-05-01 09:45

> PS. ASUS bør forøvrigt boykottes fordi de laver drivere der gør det muligt
at
> snyde!

Sådan er der jo så meget.....

- Martin

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 18-05-01 20:28

> at

ikke her, jeg køre da med en asus driver til mit asus v7700 gf2 delux og den
kan man ikke gøre det med, så som at kunne kigge igennem vægge og stuff like
that. Køre pt. med asus driver 11.01.

Dorthe