Cikane på nyhedsgrupperne
Fra : olav bernzer kern

Dato : 11-10-04 07:33

Jeg har gennem et stykke tid, været ude for at en anden bruger af
nyhedsgruppen cikanerer mig og nærmest hænger mig ud.
på nyhedsgrupperne.
Kan man bare tillade sig det, uden at man kan gøre noget.?

Nedenunder er der et par eksempler på personens cikane af mig.

Huske nu, at min staffeattest er og har *altid* været REN. Du er derimod en
dømt kriminel!

Ligeledes er jeg heller aldrig nogen siden blivet fyret eller afskediget fra
en arbejdsplads, så selv om du vil forsøge at starte en mudderkampagne, så
kommer du hurtigt til kort med din belastende fortid!

LOL!

Hvor naive tror du egentlig folk er

Den eneste, som har annonceret sig til salg må da være dig selv, dengang du
skulle finansiere udgifterne til din straffesag

Claus

Hasse Jeppesen er tilsyneladende ikke blevet klogere af sin dom for
datakriminalitet, siden han nu begiver sig af med forfalskning og
netmisbrug, og følgelig er der indgivet klage til UNI-C for netmisbrug.

Såfremt Hasse Jeppesen fortsætte denne forfalskning/misbrug agter jeg at
indgive politianmeldelse.

Hasse Jeppesen!

Når du forsøger at sælge en pose varm luft til styg overpris...

Hvem har forresten copyright på koden? Jeg kan se, at du har støvsuget den
for enhver henvisning til udvikleren, så det er da interessant at vide, om
koden overhovedet er lovlig at bruge og sælge?

Og set i lyset af, at du ikke engang kan finde rundt i nyhedsgrupperne, så
er det svært at tro på, at du selv har skrevet og udviklet koden

Claus

En skolelærer med speciale i EDB undervisning som søger kompetente personer
omkring *newsservere og newsreadere* i en gruppe, som udelukkende omhandler
sejlads????!!!

Du finder de kompetente personer ved at spørge i den *RIGTIGE* nyhedsgruppe!

Er du virkelig så dårligt begavet, at du ikke kan hitte rundt i grupperne?

og her er et par andre det er gået ud over
Fis nu af med sig, malerhjerne!

Din mailadresse as@allanmaler.dk og din IP adresse: 83.88.64.216 er hermed
blokeret på min postserver, så du behøver ikke at skrive mere, jeg får ikke
dine mails!

Fra : Carsten Riis

Dato : 11-10-04 09:03

olav bernzer kern wrote:

> Jeg har gennem et stykke tid, været ude for at en anden bruger af
> nyhedsgruppen cikanerer mig og nærmest hænger mig ud.
> på nyhedsgrupperne.
> Kan man bare tillade sig det, uden at man kan gøre noget.?

I hvilken gruppe?

mvh

Carsten Riis

Fra : hansi

Dato : 11-10-04 09:31

f.eks dk.marked kommieciel
dk.fritid.sejlads

Fra : Carsten Riis

Dato : 11-10-04 09:34

hansi wrote:

> f.eks dk.marked kommieciel
> dk.fritid.sejlads

Ok, Mon en klage til chikanørens udbyder kan hjælpe?

Grunden til jeg spørger er, at man fx i dk.snak.mudderkastning har en
slags fristed for tilsvining af skribenter.

mvh

Carsten Riis

Fra : Peter Albrechtsen

Dato : 11-10-04 09:39

"olav bernzer kern" <dsl780@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har gennem et stykke tid, været ude for at en anden bruger af
> nyhedsgruppen cikanerer mig og nærmest hænger mig ud.
> på nyhedsgrupperne.

Dit inlæg er rodet og uoverskueligt

> Claus
Er det ham som chikanerer ?

> Hasse Jeppesen
Hvem er han, i forhold til dig ?

> Allan Schmidt
Hvem er han i forhold til dig ?

Hvis det er som jeg tror, at du er hhv Olav, Hasse, og Allan. Altså at du
benytter dig af pseudonymer, så er dine chancer for at få medhold i at det
er injurier vist ret små, da ingen i virkeligheden ved hvem du er, og det
kan ikke være til skade for dig.

Peter

Fra : Rea721

Dato : 11-10-04 16:34

I news:416a46a9$0$263$edfadb0f@dread14.news.tele.dk
skrev Peter Albrechtsen følgende tekst:

> [...]

> medhold i at det er injurier vist ret små, da ingen i virkeligheden
> ved hvem du er, og det kan ikke være til skade for dig.

Du glemmer bla hansi

"hansi" <dsl780@vip.cybercity.dk>

..... en troll i mange forklædninger.

FUT netikette , fordi det ikke handler om jura

--
Rea721 AKA Leon Andrea skod2[remove]@721.dk
Flyudlejning, Skoleflyvning, Taxaflyvning, Rundflyvning

Fra : Kim, Aalborg

Dato : 11-10-04 11:01

> [...]
> på nyhedsgrupperne.
> Kan man bare tillade sig det, uden at man kan gøre noget.?

Claus Tersgov? Det ringede en klokke med det samme.

Han er en troll. Hvis du gider bruge tid på det, så kig i nogle af
dk.marked.privat.edb.* grupperne, der roder han sig også ud med alle og
enhver som ikke lige er af samme overbevisning som ham selv og han leger
også netbetjent ret ofte (dog ikke altid helt uberettiget). Du vil finde
masser af eksempler på at han gør det samme mod andre. Tag dig evt. tid til
at tage en kopi af alle indlæg han har lavet, hvor hans sprog er uegnet i
nyhedsgrupperne og send det til abuse for hans udbyder.

Som regel er det personens udbyder du skal have fat i og de hedder som regel
noget i stil med abuse@udbyder.dk. Skriv dem en mail og klag din nød. Det er
ikke altid man får noget ud af det, men det kan da ikke skade.

Mvh. Kim, Aalborg.

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 11-10-04 18:31

olav bernzer kern wrote:

> Jeg har gennem et stykke tid, været ude for at en anden bruger af
> nyhedsgruppen cikanerer mig og nærmest hænger mig ud.
> på nyhedsgrupperne.
> Kan man bare tillade sig det, uden at man kan gøre noget.?

Såvidt jeg kan se kan han vist fint tillade sig det uden at du kan gøre
spor. Men det ville hjælpe en hel del, hvis du overhovedet forstod at at
citere ordentligt og at formulere dig.

mvh.
Martin Jørgensen