SPAM - Arto - IGEN igen...
Fra : Jane M. :o)

Dato : 07-10-04 13:32

Nå - hyggen varede ikke længe.

Nu er der igen en oprettelse på ARTO.

Iøvrigt betyder det at klikke på det link, ikke at man bekræfter
oprettelsen, men bare at man bekræfter sin e-mail.
D.v.s. At man I princippet stadig er oprettet, men bare ikke får beskeder om
post, venner m.m. I sin postkasse.

Jeg har denne gang IKKE klikket på linket. Men står I samme problem med
manglende info om hvem der gør det, og hvordan jeg får den væk.

Hvad ville I gøre, hvis det var jer?

Mvh Jane

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 07-10-04 13:39

Jane M. skrev:

>Jeg har denne gang IKKE klikket på linket. Men står I samme problem med
>manglende info om hvem der gør det, og hvordan jeg får den væk.

Hvordan generer det dig at der er en registrering?

Det ville nok være en god idé om du stillede spørgsmålet igen
sammen med den ekstra oplysning i gruppen
<news:dk.admin.netmisbrug> da det faktisk er der problemet hører
hjemme. Jeg sætter dog ikke fut, da det måske bare vil forvirre.

PS. Det var okay at den første tråd kørte her i gruppen. Du
spurgte jo om nogle juridiske forhold.

--
Bertel

Fra : Jane M. :o)

Dato : 07-10-04 13:56

On 07/10/04 14:38, in article
vvdam0pcnsq6909j9snjed6k2ivqdr2tal@news.stofanet.dk, "Bertel Lund Hansen"
<nospamius@lundhansen.dk> wrote:

> Hvordan generer det dig at der er en registrering?

Fordi at de skriver, at man SKAL være logget ind for at kunne slette sin
profil.

Og når jeg så logger ind, kan jeg ikke slette profilen..?

Så det er nok det der generer mig ved de registreringer...

Mit seneste spørgsmål til dem, omkring oprettelse (altså om det er én der
har oprettet profilen, eller om det er reklame) har jeg aldrig fået svar
på...

> [...]
> hjemme. Jeg sætter dog ikke fut, da det måske bare vil forvirre.
>
> PS. Det var okay at den første tråd kørte her i gruppen. Du

Ok - jeg vil "futte" derover.

Mvh Jane

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 07-10-04 14:17

Jane M. skrev:

>Fordi at de skriver, at man SKAL være logget ind for at kunne slette sin
>profil.

Jo, men hvorfor overhovedet slette noget? Hvis de ingen mails
sender, kan du være ligeglad med om der ligger en profil, og om
der kommer en milliard mails til den profil. Det må være
Arto-systemets problem. I dit sted ville jeg bare glemme det
hele - og først hidse mig op hvis der kom mails derfra.

--
Bertel

Fra : Jane M. :o)

Dato : 07-10-04 14:37

> Jo, men hvorfor overhovedet slette noget?

Bl.a. fordi det er meningsløst at evt. Seriøse brugere forholder sig til en
"fake" profil...

> [...]
> Arto-systemets problem. I dit sted ville jeg bare glemme det
> hele - og først hidse mig op hvis der kom mails derfra.

Hihi.. Ja - det vil jeg så prøve at gøre...

Denne gang modtager jeg nu nok ikke mails, når jeg ikke har klikket på
linket for at bekræfte min e-mail.

Mvh Jane

Fra : Jonathan Stein

Dato : 07-10-04 14:06

Jane M. wrote:

> Hvad ville I gøre, hvis det var jer?

Jeg ville sætte mig på mine hænder, hvis jeg ikke på anden vis kunne
holde mig fra det der bekræftelses-link!

Mon ikke XXX på 13 år får skrevet sin mail forkert, når han/hun
opretter sig? - Og ikke kan forstå hvorfor den mail ikke dukker op?

Hvis firmaet oprettede tilfældige brugere for at reklamere for siden,
havde vi nok hørt om flere tilfælde.

M.v.h.

Jonathan

mail-setup med daglig backup.
http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Jane M. :o)

Dato : 07-10-04 14:14

On 07/10/04 15:05, in article 41653dde$0$59401$14726298@news.sunsite.dk,
"Jonathan Stein" <jstein@image.dk> wrote:

> Jeg ville sætte mig på mine hænder, hvis jeg ikke på anden vis kunne
> holde mig fra det der bekræftelses-link!

Hihi... Ja, men jeg har heller ikke bekræftet det denne gang.

> Mon ikke XXX på 13 år får skrevet sin mail forkert, når han/hun
> opretter sig? - Og ikke kan forstå hvorfor den mail ikke dukker op?

Måske.. Denne gang var det andre bogstaver foran min mail (uanset bogstaver
foran, ankommer den altid til mig, da jeg ejer domæne-navnet som mailen
ender på)

> Hvis firmaet oprettede tilfældige brugere for at reklamere for siden,
> havde vi nok hørt om flere tilfælde.

Ja - den tanke har jeg også haft. Grunden til min "SPAM" tanker er nok mest
fordi jeg ikke har kunnet slette profilen.

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 07-10-04 18:01

"Jane M. " <virker@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad ville I gøre, hvis det var jer?

Blokere emailadressen - det ville undre mig meget hvis de brugte meget mere
end én mail...