Elopgørelse.
Fra : Heidi B.

Dato : 28-09-04 09:38

Hej gruppe.

Jeg står i en lidt underligt situation,. Jeg aflæste min el som jeg skulle
og det så fint ud.
Så modtager jeg opgørelsen fra dem og så så det ikke så fint ud mere. Jeg
skulle af med lidt over 9000,- kr i ekstra elregning.
Da vi nærlæse det opdager vi at på selvaflæsningskortet så sidst aflæsnings
tal til 142367, mens der på opgørelsen står 135064, samt at de ikke mener at
vi fik el opgjort sidste år. Det mener vi begge to, men har desværre ikke
gemt den.
Har snakket med Sydvest Energi idag og de kan ikke give nogen forklaring. Så
vi tager op på fredag og viser dem de 2 breve.
Men er egentlig nysgerrig:
Hvilket af de to tal er gældende??

Med venlig hilsen
Heidi B.

Fra : David T. Metz

Dato : 28-09-04 10:01

Heidi B. wrote:

> Hvilket af de to tal er gældende??

Det rigtige. Problemet er at afgøre hvilket der er rigtigt - det er et
praktisk problem.

David

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 28-09-04 10:55

"David T. Metz" <dtm.ioa@cbs.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Det rigtige. Problemet er at afgøre hvilket der er rigtigt - det er et
> praktisk problem.

Hvis el-regningerne er blevet betalt over PBS, er der måske hjælp at hente i
oplysningssedlerne fra PBS, forudsat, at de er blevet gemt.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger