Reklamer på biler
Fra : Anders Matthiessen

Dato : 25-09-04 19:58

Hej Gruppe

Jeg var parkerings-hjælper til DTC på Padborg Park d. 19 september.
Bilerne blev parkeret på en mark, som PP havde lejet af en landmand.

Mit spørgsmål lyder : Må et firma overklistre biler til med
vinduesvisker-reklamer, når det er en "privat" parkeringsplads ?

Grunden til at jeg spørger, er at inden vi så os om, havde nogle
personer overklistret _mange_ biler med reklamer, hvilket gir et kæmpe
svineri når folk igen tager hjem (de river dem jo bare i stykker).

Firmaet var Hjulcentret, så husk ikke at handle med dem

--
/Anders
web@dioder.dk

- som samlede _mange_ reklamer ind den dag

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 25-09-04 20:07

"Anders Matthiessen" wrote

> Mit spørgsmål lyder : Må et firma overklistre biler til med
> vinduesvisker-reklamer, når det er en "privat" parkeringsplads ?
>
> Firmaet var Hjulcentret, så husk ikke at handle med dem

Kan man egentlig sende en regning for oprydning videre til Hjulcenteret?

- Peter

Fra : Anders Matthiessen

Dato : 25-09-04 20:31

Peter Lykkegaard wrote:
> "Anders Matthiessen" wrote
>
> Kan man egentlig sende en regning for oprydning videre til Hjulcenteret?

Lige netop det jeg tænkte på

Fra : Kristian Storgaard

Dato : 25-09-04 20:15

"Anders Matthiessen" skrev 25.09.2004 20:57:

> Mit spørgsmål lyder : Må et firma overklistre biler til med
> vinduesvisker-reklamer, når det er en "privat" parkeringsplads ?

Spørgsmålet har været diskuteret her i gruppen flere gange før (dog typisk
vedr. offentlige parkeringspladser). Spørgsmålet er så vidt jeg ved ikke
reguleret i dag, og der er vist endnu ikke nogen, der har fundet en hjemmel
til at forbyde det, eller gøre "gerningsmændene" ansvarlige. Men det kan
være jeg husker forkert?

--
/kristian
@warszawa

Sony digitalkamera DSC-F717 sælges. Kontakt mig på mail!