Privat Vandværk
Fra : H.S.

Dato : 23-09-04 14:11

Vi hører under et privat vandværk, og vi synes vores vand er beskidt - samme
situation med vores nabo.
En gut fra vandværket har spurgt vores andre naboer, om deres vand også er
beskidt, og det var det ikke.

Hvorpå gutten fra vandværket siger at han ikke kan gøre noget ved det.

Er den så ikke længere ? Hvad gør man så ?

Henrik

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 23-09-04 14:18

"H.S." <Henrik@hstradingNOSPAM.dk> skrev:

> [...]
>
> Hvorpå gutten fra vandværket siger at han ikke kan gøre noget ved
> det.
>
> Er den så ikke længere ? Hvad gør man så ?

Klager til tilsynsmyndigheden, hvilket sige kommunen eller amtet (det
er tilsyneladende lidt forskelligt fra vandværk til vandværk).

Men før du klager, så bør du sikre dig, at det ikke er dine egne
installationer, den er gal med.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : H.S.

Dato : 23-09-04 14:55

> [...]
> er tilsyneladende lidt forskelligt fra vandværk til vandværk).
>
> Men før du klager, så bør du sikre dig, at det ikke er dine egne

Hvordan kan man sikre sig at det ikke er ens egen installation det er galt
med ? (det er også galt hos den ene af vores naboer)
Kan man foretage en måling på éns vand, for at måle om det rent faktisk ER
beskidt ?

Jeg vil tro vi nu er OT i dk.videnskab.jura - så jeg har sendt posten til
dk.bolig