Arv af bil og trailer.
Fra : Ukendt

Dato : 17-09-04 21:02

Min far døde fornylig, og bil og trailer stod i hans navn. Hvad skal min mor
gøre, for at få begge dele over i hendes navn? Skal bilen omregistreres, og
skal trailerne både omregistreres og synes (den er 12 år gammel)?

Mvh
Anders

Fra : Ukendt

Dato : 17-09-04 22:16

Bilen skal omregistreres. Det er noget der hedder "omregistrering mellem
ægtefæller" og det er gratis (med forbehold - det var gratis for 2 år
siden).
Jeg går ud fra at det er det samme der gælder for traileren.
Det er jo ikke et egentligt ejerskift, kun et navneskift.

Mvh. Per Olsen.