Halloween quiz
Fra : Elscorpio

Dato : 31-10-04 19:14

Her er en lille quiz til dem som elsker horror movies omkring den her tid :)

http://www.msnbc.msn.com/id/6284799/

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 31-10-04 19:53

hmmm er det bare ved mig der gik noget galt, eller får man ikke noget
resultat eller score efter man har submitted sine svar!? :(

-The Baptizer
www.moviescreenshot.com

Fra : Devast8or

Dato : 01-11-04 00:31

Johnny Jakobsen wrote:
> hmmm er det bare ved mig der gik noget galt, eller får man ikke noget
> resultat eller score efter man har submitted sine svar!? :(
>
> -The Baptizer
> www.moviescreenshot.com

Joda. Jeg fik en side med samlet score og de rigtige svar til alle
spørsgmål.

Devast8or (som kun fik 46%)

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 01-11-04 07:40

77% rigtige her! Uden brug af hjælpemidler....

Fra : Anja Ploumann Johans~

Dato : 01-11-04 08:47

> Her er en lille quiz til dem som elsker horror movies omkring den her tid
> :)
>
> http://www.msnbc.msn.com/id/6284799/

Hmm...kun 38%, men jeg ser heller ikke horrorfilm, så det var faktisk rent
gæt.

MVH Anja

Fra : Michael Hansen

Dato : 01-11-04 18:20

"Elscorpio" <martinandersen1976@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Her er en lille quiz til dem som elsker horror movies omkring den her tid
:)

54% ...;-(( men altid godt med et råd i nederlagets stund "Rent two Boris
Karloff movies and try again in the morning."

Fra : Ukendt

Dato : 02-11-04 12:14

"Elscorpio" <martinandersen1976@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Her er en lille quiz til dem som elsker horror movies omkring den her tid
> :)
>
> http://www.msnbc.msn.com/id/6284799/

62% uden nogen som helst form for hjælp... det er sgu da ok nok...

Lars B

Fra : ML-78

Dato : 08-11-04 20:22

Elscorpio skrev:

> Her er en lille quiz til dem som elsker horror movies omkring den her
tid :)

> http://www.msnbc.msn.com/id/6284799/

69 %. Dem jeg besvarede forkert var 1, 5, 6 og 12.

ML-78