Hvilken action film leverer Snap "I've got~
Fra : Cifly

Dato : 30-10-04 06:23

Morn derude

Jeg har tænkt hele dagen igår og natten med over, hvilken film det nu
var Snap leverede musik til.

Den film jeg søger efter, har en skuespiller ved navn "Jeff .." et
eller andet i hovedrollen. I filmen er han en karate haj og på et
tidspunkt står han i sin dagligstue og laver karate til "I've got the
power".

Hvad hed han nu og hvad var filmens titel ?

Håber nogen kan hjælpe.

Vh Cifly

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 30-10-04 07:13

Hej!

Cifly wrote:

> Jeg har tænkt hele dagen igår og natten med over, hvilken film det nu
> var Snap leverede musik til.

Det er denne her

http://www.imdb.com/title/tt0102655/

Iøvrigt ganske sej da man var mindre. Nu blegner den nok en anelse

--
Mvh, Kim

Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 30-10-04 09:00

> Hej!

> Det er denne her
>
> http://www.imdb.com/title/tt0102655/
>
> Iøvrigt ganske sej da man var mindre. Nu blegner den nok en anelse

Er det den der hedder "Ubevæbnet men farlig" på dansk ?

MVH

Morten

Fra : Claus P.

Dato : 30-10-04 10:32

"Morten Wulff Nielsen" <wulffonline(fjern_dette)@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:cSHgd.1218$C17.790@news.get2net.dk...

> "Kim Voss Schrader" <usenet1@mumbojumbo.dk> skrev i en meddelelse

> Er det den der hedder "Ubevæbnet men farlig" på dansk ?

Er det ikke den her http://www.imdb.com/title/tt0089901/ med Fred Ward

MVH CP

Fra : Morten DH

Dato : 30-10-04 15:41

"Claus P." <ewarp@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Er det ikke den her http://www.imdb.com/title/tt0089901/ med Fred Ward

Jo og den er med høj kitch factor... drik en flaske sprut og nyd filmen

Fra : Cifly

Dato : 30-10-04 15:53

Kim Voss Schrader <usenet1@mumbojumbo.dk> wrote in message news:<418330d6$0$33741$14726298@news.sunsite.dk>...
> Hej!

> Det er denne her
>
> http://www.imdb.com/title/tt0102655/
>
> Iøvrigt ganske sej da man var mindre. Nu blegner den nok en anelse

Du har så evigt ret - det er jo den

Og ja - den var fed for 10 år siden, men ift. Matrix etc. er den falmet en del.

Tak!

Fra : Jan Larsen

Dato : 30-10-04 11:53

On 29 Oct 2004 22:22:47 -0700, clauss@postkasse.net (Cifly) wrote:

>Morn derude

>Den film jeg søger efter, har en skuespiller ved navn "Jeff .." et
>eller andet i hovedrollen.

Er du nu helt sikker på at han hedderJeff....

> I filmen er han en karate haj og på et
>tidspunkt står han i sin dagligstue og laver karate til "I've got the
>power".
>
>Hvad hed han nu og hvad var filmens titel ?

Ifølge IMDB har Snap's "The Power" kun været brugt i to film..

http://www.imdb.com/name/nm1677200/

F.eks. nr. 2 "Under Siege"...

Det lugter da lidt af en eller anden karate-haj, med Steven Seagal som
kokken Casey Ryback...

Jeg vil næsten tro det nok er den du tænker på.. Ellers manger IMDB da
nogle oplysninger om Snap....

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 30-10-04 13:10

Hej!

Jan Larsen wrote:
> Er du nu helt sikker på at han hedder Jeff....

Jeg er... Og jeg har givet filmens titel i min post kl. 8.12 :)

--
Mvh, Kim

Fra : Jacob E.

Dato : 31-10-04 23:40

Jan Larsen wrote:
> [...]
>
> http://www.imdb.com/name/nm1677200/
>
> F.eks. nr. 2 "Under Siege"...
> Jeg vil næsten tro det nok er den du tænker på.. Ellers manger IMDB da

Jeg kan da ihvertfald huske, at den også blev brugt i "Bruce Almighty".

Mvh Jacob

Fra : Dan

Dato : 01-11-04 01:22

Og meget kort i Hudson Hawk...

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 01-11-04 07:13

On Sat, 30 Oct 2004 12:52:50 +0200, Jan Larsen
<Agent007(TYPE@)Stormand.dk> wrote:

>Ifølge IMDB har Snap's "The Power" kun været brugt i to film..
>
>http://www.imdb.com/name/nm1677200/
>
>F.eks. nr. 2 "Under Siege"...

Jeg mener bestemt, det nummer bliver brugt i starten af "Fisher King",
hvor Jeff Bridges står og fægter til musikken, men det er da muligt,
det er en anden udgave end den med Snap.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 01-11-04 07:16

On Mon, 01 Nov 2004 07:12:58 +0100, Niels Søndergaard
<ns@post.cybercitypunktumdk> wrote:

>Jeg mener bestemt, det nummer bliver brugt i starten af "Fisher King",
>hvor Jeff Bridges står og fægter til musikken, men det er da muligt,
>det er en anden udgave end den med Snap.

Nu har jeg tjekket det. Det var det nummer - men med Chill Rob G.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : kai sølvgaard hansen

Dato : 01-11-04 14:40

Tjah, den er faktisk også med på soundtracket til Rocky V...

Fra : Morten DH

Dato : 01-11-04 22:09

"kai sølvgaard hansen" <filmfreak@stewiesminions.com> skrev i en meddelelse
> Tjah, den er faktisk også med på soundtracket til Rocky V...

Schhhh... den film har jeg det bedst med ikke at blive mindet om