Søren Fauli pårørende selvsving
Fra : Bo Warming

Dato : 30-10-04 06:11

Kam bad om Fauli's tilgivelse og fik den.Haderne skummer

For tres år siden bliver 3 tysk-ansatte danske soldater ophidsede i en
diskussion med en dansk journalist, der har viet sit liv til at propagandere
for snigmord på de tyske og danske sabotage-vagter m.m., som sikrer den af
vor konge og folkevalgte regering aftalte fredsbesættelse.

De 3 SS-idealister ved, at deres kammerater vil blive skudt bagfra i enorme
antal, fordi den afskyelige propagandist ikke kan tales til fornuft, og en
af dem skyder journalisten (Clemmensen)- krig er krig - og en af dem
henrettes for det ved retsopgøret.

Retsmedicinerne kan ikke udelukke, at en kugle fra den flygtede og nu tyske
statsborger Søren Kam var dræbende, og Enhedslisten gør sag ud af
udlevering, som den tyske stat igen og igen klogelig afviser.

Kam lader EB skrive 8 august 2001 på forsiden "Jeg beder om nåde"

En slægtning til Clemensen, skuespiller fra slikreklamer, Søren Pauli,
bruger mediesagen til at profilere sig og laver en film om den - staten
hælder penge i alle danske film - og nu reklameres der for den film, ved at
andre pårørende finder

tilgivelsen, nåden og en æske chokolade til Kam fra Fauli er "kvalmende".

Selvfølgelig bør mord forældes i en situation som denne - Gid EB må tabe
læsere på dette selvsving.

"Øje for øje gør verden blind" Mohatma Gandhi

Fra : Morbid Angel

Dato : 30-10-04 17:00

On Sat, 30 Oct 2004 07:10:30 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>tilgivelsen, nåden og en æske chokolade til Kam fra Fauli er "kvalmende".

Din sympati af nazister er kvalmende

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Jan Larsen

Dato : 30-10-04 18:28

On Sat, 30 Oct 2004 18:00:04 +0200, Morbid Angel
<morbid_angel@hotmail.com> wrote:

>Din sympati af nazister er kvalmende
>
>Mvh
>
>MA
>
>///
>My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Det har du da fuldstændig ret i MA... Men du har da været med i de her
NG'er længe nok til at vide at BW ikke er en af dem man svarer i et
indlæg. Det syge, afsindige, "kvalmende", "menneske" skal nærmere
filtreres ud eller bare ignoreres. Så længe der er nogen der gider at
svare på hans mange indlæg, bliver de jo ved med at komme, da han på
den måde får verificeret hans indlægs eksistensgrundlag...

Selv, bruger jeg ham til, sammen med et par kammerater, at finde noget
totalt hjernedødt ordgejl at grine af, de aftener, hvor der ikke er
noget andet at lave....

Mvh

Jan Larsen

Fra : Jens Bruun

Dato : 31-10-04 17:51

"Jan Larsen" <Agent007(TYPE@)Stormand.dk> wrote in message

> Selv, bruger jeg ham til, sammen med et par kammerater, at finde noget
> totalt hjernedødt ordgejl at grine af, de aftener, hvor der ikke er
> noget andet at lave....

Tja, så går tiden li'ssom med det...

--
-Jens B.