Bourne Supremacy (Lille Spoiler)
Fra : sune engsig

Dato : 17-10-04 23:30

Hvad er moralen i denne film?

Svar: At russerne måske ikke kan lave biler af ordentlig kvalitet - men de
er absolut mindre brandfarlige end de amerikanske! Ikke en af dem røg i
luften under den intense biljagt. Havde det været Buicks, Chevroleter og
Ford-mobiler havde det været et sandt flammehav.

I stedet nøjedes vi med lidt brag og buler.

Glimrende film i øvrigt.

/Sune

Fra : Per

Dato : 18-10-04 08:55

"sune engsig" <engsig_snabela_@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Ford-mobiler havde det været et sandt flammehav.
>
> I stedet nøjedes vi med lidt brag og buler.

Filmen var OK, men en skam at kamp/action scenerne var filmet så tæt på, så
man ikke kunne se hvad der foregik.

Fra : Lars

Dato : 18-10-04 16:50

> Filmen var OK, men en skam at kamp/action scenerne var filmet så tæt på,
> så
> man ikke kunne se hvad der foregik.

Lige præcis. Jeg plejer normalt ikke have noget imod at de benytter sig at
det lille trick for at få det hele til at virke lidt mere hurtigt og
intenst, men i Bourne Supremacy synes jeg at det var så vildt overdrevet at
jeg blev enormt træt i hovedet af at se på det. Min sidemakker var iøvrigt
helt enig, det blev til et irritationsmoment af de store, især i biljagten.
Synes iøvrigt ikke at filmen kan trække sig ret meget over et OK.

Fra : Anders Houmark

Dato : 19-10-04 14:32

Lars wrote:

> [...]
> hurtigt og intenst, men i Bourne Supremacy synes jeg at det var så
> vildt overdrevet at jeg blev enormt træt i hovedet af at se på det.

En af mine venner beskrev det nogenlunde sådan her: "biljagten havde været
rigtig fed hvis de havde afmonteret rystepudserne fra kameraerne"..

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Per

Dato : 19-10-04 22:19

> Filmen var OK, men en skam at kamp/action scenerne var filmet så tæt på,
> så man ikke kunne se hvad der foregik.

Genså 1'eren i går, det er stadig en fed film.