Alien vs Predator Gammel Tråd søges!
Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 17-10-04 22:48

Den film er sikkert blevet diskuteret nok herinde eller hva'? Hvis den er
vil jeg da gerne have et link til en gammel tråd e.l.

Jeg synes den er MEGET middelmådig, hvis man så den uden at kende figurerne.
Men det giver den dog et pift, når man genser det klamme monster og det
noble monster. Faktisk tror jeg den kunne have været meget bedre, hvis man
gav den en halv time mere, men så skulle man nok også have en bedre
screenwriter og andre skuespillere.
Jeg lagde mærke til at Predatorerne er ret "heavy". Kan ikke huske Predator
2, men var de så tungt udrustet i den ligeledes? Selvom det nok er leflene
for fansene, så er det fedt at se en Predator på den gode side. Selvom jeg
hele filmen igennem holdt med dem. De er sgu da for seje! Effekterne er nok
ikke noget at råbe hurra for, og jeg synes at det tit gik FOR galt. Men alt
i alt en meget underholdende film, men jeg tror dog ikke der kommer en 2er,
som der hentydes til, eller hva'?

Fra : max

Dato : 20-10-04 13:38

MPG.1b70f8abe486b99298ab31@news.usenetserver.com

Fra : torben

Dato : 20-10-04 16:26

Mener du at Alien vs predator er en film eller et spil. Jeg mener ikke at
der er kommet en film med dette navn. Mener at predator filmene stoppede med
1 og 2'eren. Ikke nogen 3'er i form af alien vs predator?
-
torben

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 20-10-04 17:00

"torben" <spamfri@spamfri.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med
> 1 og 2'eren. Ikke nogen 3'er i form af alien vs predator?

Ikke helt synes jeg... Men har prøvet begge spil og de er da fede nok, men
det er vel ikke en direkte filmatisering af nogen af dem? Savner bare de
hurtige og mere spændstige Predators. Dem i filmen er da også seje nok...
Synes der er nogle fede scener, fx da den en Predator laver en "hulk vs
tank" og svinger en Alien mod en væg. Synes bare det er nederen at Predators
får så mange bøllebank af Aliens i starten. Synes også lidt det er noget
pis, at de kører samme stil med at kun en enkelt dame overlever. Synes
faktisk hun tilgav Predatoren ret pænt, selvom hans race havde været med til
at smadre hendes kollegaer...

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 20-10-04 18:45

> [...]
> Synes faktisk hun tilgav Predatoren ret pænt, selvom hans race havde været
Nå så der overlever kun et menneske. Tak, husk lige spoiler en anden gang.

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 20-10-04 20:42

SHIIIIITTT!!! så mange gange undskyld...

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 20-10-04 21:07

> SHIIIIITTT!!! så mange gange undskyld...
Undskyldning godtaget...tror faktisk ikke rigtig informationen ødelægger
filmen. Det tror jeg den klarer selv, men ses det skal den da

Mvh. Brian

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 20-10-04 22:36

Ved du hvad, jeg tror ikke du skal udtale dig om film. Den er rimelig
underholdende, meget i forhold til dine film... Hvis man skal té sig som Ang
Lee, så kan man i det meste gøre det med stil. Hvorfor fanden bruger de
heller ikke rigtige skuespillere mere? De finder nogle dansere, træner dem
op så de kan lidt karatei, og så er de åbenbart klar til en hovedrolle.

Fra : -V-

Dato : 20-10-04 21:52

Søren Kjeldsen wrote:
> [...]
> bruger de heller ikke rigtige skuespillere mere? De finder nogle
> dansere, træner dem op så de kan lidt karatei, og så er de åbenbart

Du kan også lige få den (for gud ved hvilken gang):

-V-

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 20-10-04 23:29

> Du kan også lige få den (for gud ved hvilken gang):
> http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Ellers tak du...

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 21-10-04 09:39

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 21-10-04 17:13

Til Brian: Dette indlæg var der da ingen andre end os to der fattede noget
som helst af, og så skulle du jo have sendt den direkte til mig og ikke
news.

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 21-10-04 09:47

> [...]
> de heller ikke rigtige skuespillere mere? De finder nogle dansere, træner
> dem op så de kan lidt karatei, og så er de åbenbart klar til en

Nu kan vi ligeså godt fortælle at det er min lillebror, det er derfor at han
taler så hårdt til mig Han hentyder til mine asiatiske film, som han
finder elendige, som f.eks.: Iron Monkey, De syv samuraier, Volcano High,
Once upon a time osv. Hvilket jeg slet ikke kan se hvordan man kan
sammenligne med AVP.

Til Søren: Dette indlæg var der da ingen andre end os to der fattede noget

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 21-10-04 17:12

> Nu kan vi ligeså godt fortælle at det er min lillebror, det er derfor at
> han taler så hårdt til mig

Hellere det, end hvis du stod foran mig lige nu ;-Æ

> Han hentyder til mine asiatiske film, som han finder elendige, som f.eks.:
> Iron Monkey, De syv samuraier, Volcano High, Once upon a time osv. Hvilket
> jeg slet ikke kan se hvordan man kan sammenligne med AVP.

Har ikke sagt at fx Iron Monkey var dårlig, men du har set for mange af
disse hurtigt lavede, lav-komiske og generelt over-the-top teenage ninja
dragonball turtles-agtige film. Og især når de fx i Arahan ikke kan holde
kampstilen, så er det realistiske kampscener (de er faktisk rigtig fede),
hvorefter en tøs løber lodret ned ad en bygning. Også for meget filosofi,
som ligger lavere end den i matrix.

> Til Søren: Dette indlæg var der da ingen andre end os to der fattede noget
> som helst af, og så skulle du jo have sendt den direkte til mig og ikke
> news.

Kunne også være, at jeg havde kendt dig længere tid over nettet, så at vores
fælles blod burde have nogen rolle, forstår jeg ikke.

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 21-10-04 16:33

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 20-10-04 20:44

Fra : -V-

Dato : 20-10-04 17:44

torben wrote:
> [...]
> ikke at der er kommet en film med dette navn. Mener at predator
> filmene stoppede med 1 og 2'eren. Ikke nogen 3'er i form af alien vs

1) http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

2) http://www.imdb.com/title/tt0370263/

-V-

Fra : max

Dato : 21-10-04 00:35

On Wed, 20 Oct 2004 18:43:48 +0200, "-V-" <Diplomaten@snotmail.com>
wrote:

>1) http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

??

Fra : -V-

Dato : 21-10-04 00:04

max wrote:

> ??

!!

-V-

Fra : David Rasmussen

Dato : 21-10-04 00:14

-V- wrote:

> !!

Slap af, Victor Hugos forlægger! :)

/David

Fra : Jesper

Dato : 29-10-04 15:04

!
--
There is no place like 127.0.0.1

Fra : max

Dato : 21-10-04 02:35

On Thu, 21 Oct 2004 01:03:30 +0200, "-V-" <Diplomaten@snotmail.com>
wrote:

>!!
get a life

Fra : torben

Dato : 29-10-04 14:31

Ok, ang. Filmen (og ikke spillet, men filmen) AVP - Alien Vs. Predator.
Men i kan ikke have set den endnu, vel?
For den udkommer først January 25, 2005.
-
torben

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 29-10-04 19:45

On Fri, 29 Oct 2004 15:30:55 +0200, "torben" <spamfri@spamfri.dk>
wrote:

>Ok, ang. Filmen (og ikke spillet, men filmen) AVP - Alien Vs. Predator.
>Men i kan ikke have set den endnu, vel?
>For den udkommer først January 25, 2005.

I hvilken parallelverden?

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : -V-

Dato : 31-10-04 22:40

Niels Søndergaard wrote:

> I hvilken parallelverden?

Hehe.

Måske er flyvemaskinen blevet opfundet?

-V-

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 01-11-04 16:15

> Hehe.
>
> Måske er flyvemaskinen blevet opfundet?

Eller internettet og frække banditter

Fra : Jacob Andersen

Dato : 22-10-04 09:34

"torben" <spamfri@spamfri.dk> wrote in message
> [...]
> med
> 1 og 2'eren. Ikke nogen 3'er i form af alien vs predator?

Sikke besynderligt det er at skrive sådan uden først at undersøge sagen.

/Jacob