dk.kultur.film.porno ?
Fra : Peter Heide

Dato : 13-10-04 00:35

Der burde være sådan en gruppe i .dk.hierakiet.

Hér tænker jeg ikke på binaer filer....men en god og sober fokus
omkring nudist/natur-film, som man finder i børne-højde på de lokale
tankstationer.

Jeg har mange spørgsmål omkring den del af filmbranchen, men finder
ikke den seriøse debat omkring dette emne nogen steder.

Jeg er helt sikker på at den nyoprettet .dk-gruppe vil blive et hit blandt
mange deltager i d.k.film .

Fra : David Rasmussen

Dato : 13-10-04 00:41

Peter Heide wrote:
> [...]
> ikke den seriøse debat omkring dette emne nogen steder.
>
> Jeg er helt sikker på at den nyoprettet .dk-gruppe vil blive et hit blandt

Vi kunne vel starte med at diskutere pornofilm så meget her i gruppen at
det blev nødvendigt at lave en separat gruppe. Du starter!

/David

Fra : Peter Heide

Dato : 13-10-04 01:11

Yes. okay: Rollerskating-Girl. Hende der altid
blev kneppet kun iført rulleskøjter. Hvilke John
Holmes film mdvirkerde hun i ?

Eller super-spermsprederen, som medvirkede i en
bunke 70-80'er USA porno. Hvad fanden er det han hedder ?

Oh...jeg har MANGE spørgsmål inden for dette emne....
kender endda et par stykker der medvirkede i nogle 80' & 90'er
såkaldte DK amatør porno-flicks.....men hvem gør
ikke det !

Fra : David Rasmussen

Dato : 13-10-04 10:43

Peter Heide wrote:
> Yes. okay: Rollerskating-Girl. Hende der altid
> blev kneppet kun iført rulleskøjter. Hvilke John
> Holmes film mdvirkerde hun i ?

Hmm. Kan ikke lige huske hende. Kan i det hele taget ikke huske særligt
meget gammelt porno.

> Eller super-spermsprederen, som medvirkede i en
> bunke 70-80'er USA porno. Hvad fanden er det han hedder ?

Hmm. Dunno. Kender kun Peter North som passer på beskrivelsen.

Jeg gør ikke :)

/David

Fra : -V-

Dato : 13-10-04 15:24

David Rasmussen wrote:

> Jeg gør ikke :)

Det gør jeg, og David - jeg er temmeligt sikker på at du også kender én af
dem.
Spørg mig ikke, hvor jeg ved det fra - men det ved jeg altså....

Hint: det har noget med din uddannelsesinstitution at gøre.

Hush-hush....

-V-

Fra : David Rasmussen

Dato : 13-10-04 16:22

-V- wrote:

> [...]
> Spørg mig ikke, hvor jeg ved det fra - men det ved jeg altså....
>
> Hint: det har noget med din uddannelsesinstitution at gøre.

Fortæl, fortæl! Det bliver mellem os to!

/David

Fra : David Rasmussen

Dato : 13-10-04 16:23

David Rasmussen wrote:

> Fortæl, fortæl! Det bliver mellem os to!

(Og Google, til evig tid...)

/David

Fra : -V-

Dato : 13-10-04 22:52

David Rasmussen wrote:

> (Og Google, til evig tid...)

Jep, og netop derfor tror jeg at vi tager den privat.

-V-

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 14-10-04 15:39

"-V-"

> Jep, og netop derfor tror jeg at vi tager den privat.

Det lyder fandme ulækkert...

Mvh.
Lars

Fra : sniper_Nolight

Dato : 17-10-04 10:01

> Jeg gør ikke :)

he... gør jeg faktisk..
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 17-10-04 10:54

> he... gør jeg faktisk..
> --
> sniper_Nolight

Hehe... samme her! Hende der arbejdede på Bykroen i min barndomsby for mange
år siden - og så endda med tysk synkronisation! Noget af det sjoveste vi
18-årige knægte vidste var at sige "Byttepengene? Nå, op i røven med dem,
Yrsa!"

Ak, disse minder...
--
Jonas

My DVD's: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Jonasgaarde

Fra : sniper_Nolight

Dato : 17-10-04 11:01

> [...]
> mange år siden - og så endda med tysk synkronisation! Noget af det
> sjoveste vi 18-årige knægte vidste var at sige "Byttepengene? Nå, op i

lol

hende jeg kender kom sammen med en af mine bedste venner i vores teenage år
og hun ville sgu dårligt kysse - for satan han var skuffet da jeg en dag
ringede til ham og liiige havde en film han skulle se "Det gjorde hun sgu
aldrig ved mig!" det grinte vi andre gutter meget af den sommer.

ja.. disse minder.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 13-10-04 22:21

> Yes. okay: Rollerskating-Girl. Hende der altid
> blev kneppet kun iført rulleskøjter. Hvilke John
> Holmes film mdvirkerde hun i ?

Jeg tror ikke, hun har eksisteret, men blev opfundet til Boogie Nights.

> Eller super-spermsprederen, som medvirkede i en
> bunke 70-80'er USA porno. Hvad fanden er det han hedder ?

Peter North gætter jeg på, og han laver stadig film.

Mark

Fra : Morbid Angel

Dato : 13-10-04 01:17

On Wed, 13 Oct 2004 01:34:55 +0200, "Peter Heide" <pheide@ofir.dk>
wrote:

> [...]
>ikke den seriøse debat omkring dette emne nogen steder.
>
>Jeg er helt sikker på at den nyoprettet .dk-gruppe vil blive et hit blandt

Er film af Cathrine Breillat porno og hvad med Lars von Triers
"idioterne"?
Porno er vel bare en genre ligesom action og horror, de fleste film
indenfor disse genrer er noget billig bras :)

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Sune

Dato : 13-10-04 09:07

Jeg hijacker lige din tråd.....

Hvad med en dk.kultur.tv-serier?
Se det var en god ide.........

Nu er der sikkert nogle der vil mene at serier udemærket kan diskuteres i dk.medier.tv og at serier
ikke er 'kultur'. Til dem siger jeg bare: Hop ned af hesten..

TV-serier _er_kultur og dk.medier.tv burde vel mest benyttes til at diskutere selve TV mediet og
ikke nødvendigvis indholdet. (set udfra hvordan hierakiet er opbygget, ikke OSS'en)

Mvh
Sune

Fra : Peter B. Juul

Dato : 13-10-04 10:36

Sune <apr2003@tdcadsl.dk> writes:

> Nu er der sikkert nogle der vil mene at serier udemærket kan diskuteres i dk.medier.tv og at serier
> ikke er 'kultur'. Til dem siger jeg bare: Hop ned af hesten..

Der er ikke blot tale om en høj hest. Der er tale om en ret blind
hest. Innovationen og de gode historier finder man i dag i højere grad
i TV-serierne end i filmene i USA.

Ikke desto mindre hører de til i dk.medier.tv. Og det er der sådan set
ikke noget nedsættende ved.
--
Peter B. Juul, o.-.o "I'm not ignoring any facts.
The RockBear. ((^)) I'm simply ignoring you.

Fra : max

Dato : 13-10-04 13:13

Hvad bliver der af sengekant og
stjernetegn filmene på DVD!? - nu kan jeg sgu ikke vente længer

Fra : David Rasmussen

Dato : 13-10-04 13:27

max wrote:
> Hvad bliver der af sengekant og
> stjernetegn filmene på DVD!? - nu kan jeg sgu ikke vente længer

Tag et koldt bad :)

/David

Fra : Allan Pedersen

Dato : 14-10-04 09:24

In article <mn6qm0d4upukbscu255lo0hsl7qjaa7v8k@4ax.com>, max@mail.com
says...
> Hvad bliver der af sengekant og
> stjernetegn filmene på DVD!? - nu kan jeg sgu ikke vente længer

Ifølge velinformeret kilde arbejdes der hos Scanbox (der har
rettighederne) på at få ihvertfald stjernetegns-filmene på markedet
inden længe.

Dog ingen dato endnu .. formodentlig første halv-år 2005

Allan
--
.... fjern 2x[spamtrap] ved svar på mail

Fra : max

Dato : 15-10-04 03:25

Tak for info Allan.

Fra : Jesper

Dato : 23-10-04 15:22

> [...]

> inden længe.
>
> Dog ingen dato endnu .. formodentlig første halv-år 2005

About fucking time!
--
There is no place like 127.0.0.1

Fra : this guy