Être et avoir
Fra : Marianne Agger

Dato : 09-10-04 13:45

Hej!

Er der nogen, der ved hvor man kan købe den fantastiske film "Être et avoir"
("At være og at have")? Det skal helst være med danske undertekster...

Fra : Jette

Dato : 09-10-04 14:59

Marianne Agger <4939484m001@stofanet.dk> wrote:
> Hej!
>
> Er der nogen, der ved hvor man kan købe den fantastiske film "Être et
> avoir" ("At være og at have")? Det skal helst være med danske
> undertekster...

Jeg har ganske vist ikke tjekket efter om der er danske undertekster, men
her er et lille udvalg af netbutikker der ligger inde med filmen i en
R2-udgave:
http://makeashorterlink.com/?V21062D79

Mvh Jette

Fra : Marianne Agger

Dato : 10-10-04 13:01

Tak for svaret! Jeg kigger lige på det...

Fra : TrustNo1/hk72

Dato : 19-10-04 11:27

On Sat, 9 Oct 2004 14:44:49 +0200, "Marianne Agger"
> [...]

>("At være og at have")? Det skal helst være med danske undertekster...

den findes i både en Engelsk og Fransk R2 udgave, der desværre ikke
har danske undertekster; Den fanske har for engangs skyld dog engelske
undertekster.

Den findes udgivet i hhv. USA fra New Yorker Video under titlen "To Be
and to Have"; men selskabet udgivelser benytter sig ikke altid af de
pæneste original kilder.

Jeg har selv den franske udgave, købte den selv i påsken, da jeg var i
Frankrig.

For den amerikanske udgave check www.amazon.com

For den engelske udgave se www.amazon.co.uk, www.blackstar.co.uk eller
www.bensonsworld.co.uk

Franske udgave se www.cinestore,com, www.fnac.com eller www.amazon.fr

Desværre koster portoen ofte en bondegård fra Frankrig specielt fra
amazon.fr

En sammenligning af den amerikanske versus den australske/engelske
udgave: http://www.michaeldvd.com.au/Reviews/Reviews.asp?ID=5278

Jeg kan dog prøve at høre den danske biograf distributør om den er
solgt til video distribution herhjemme ...

mvh.

Henrik

Fra : Marianne Agger

Dato : 19-10-04 12:56

Tusind tak for svaret! Du må meget gerne spørge biograf-distributøren, hvis
du har kontakt med denne!

Fra : TrustNo1/hk72

Dato : 20-10-04 12:58

On Tue, 19 Oct 2004 13:55:51 +0200, "Marianne Agger"
<4939484m001@stofanet.dk> wrote:

>Tusind tak for svaret! Du må meget gerne spørge biograf-distributøren, hvis
>du har kontakt med denne!

Den er desværre endnu ikke blevet solgt til distribution på video/dvd
herhjemme, ha rjeg lige fået at vide.

/Henrik

Fra : Marianne Agger

Dato : 20-10-04 16:10

Øv! Håber, det kommer!?

Fra : TrustNo1/hk72

Dato : 21-10-04 09:33

On Wed, 20 Oct 2004 17:10:25 +0200, "Marianne Agger"
<4939484m001@stofanet.dk> wrote:

>Øv! Håber, det kommer!?

tjah man kan jo altid krydse fingre ...

/Henrik