DVD Cases til 6 DVD'er
Fra : Rasmus Wulff Jensen

Dato : 08-10-04 19:06

Hejsa... nogen der ved hvor man kan købe DVD cases i DK/Europa .... Har
fundet en masse på nettet med det er altid i USA og prisen for levering er
enorm..... specielt kunne jeg godt tænke mig følgende type cover:
http://www.americal.com/images/311666HH.jpg (Disse bruges bl.a til Crist
Carters Millenium udgivelser, og de er superfede)

/Rasmus Jensen

Fra : Kostas

Dato : 08-10-04 21:14

"Rasmus Wulff Jensen" <mail@rwj.REMOVETHIS.dk> wrote in

> [...]
> cover: http://www.americal.com/images/311666HH.jpg (Disse bruges bl.a
> til Crist Carters Millenium udgivelser, og de er superfede)

www.nierle.de

Billige og ok leveringstid.

mvh

Kostas

Fra : Rasmus Wulff Jensen

Dato : 09-10-04 16:39

Takker.... Der ligger en ordre hos dem nu

/Rasmus

Fra : stenberg

Dato : 09-10-04 08:23

On Fri, 8 Oct 2004 20:06:09 +0200, "Rasmus Wulff Jensen"

http://www.blankdiscshop.co.uk/acatalog/copy_of_Storage_Section___.html