Premiere Suprise i Cinemaxx Århus +SPO ILE~
Fra : Peter Fleinert

Dato : 07-10-04 23:14

Ja, det var ikke overraskende Collateral der blev vist. Udemærket film
hvor man føler sig okay underholdt den tid den varer.

SPOILER

Kom til at snakke med en ven bagefter filmen om rækkefølgen på scenerne.
Jeg mener at scenen med prærieulvene kommer før den scene hvor Vincent
redder Max' liv, hvorimod min ven mente det var omvendt. Hvem har ret?
Hilsen Peter.

Fra : Mads

Dato : 09-10-04 12:20

"Peter Fleinert" skrev i en meddelelse:
> Jeg mener at scenen med prærieulvene kommer før den scene hvor Vincent
> redder Max' liv, hvorimod min ven mente det var omvendt. Hvem har ret?

Scenen med ulven (superlækkert !, en Mann-specialitet), er på køreturen
mellem max's møde med bagmanden, og shoot-out på natklubben. Så det må vel
være dig der har ret.

Iøvrigt vil jeg nu nok give filmen lidt mere credit end bare ok, jeg fik
ialtfald alle forventninger indfriet. Jeg ser frem til den kommer op i
biograferne, så jeg kan sidde og nyde den fede Mann-stemning igen. Ali var
lidt rodet, mens Collateral er fuldt på højde med The Insider og Heat
(imho).

/Mads

Fra : Peter Fleinert

Dato : 10-10-04 21:49

> Scenen med ulven (superlækkert !, en Mann-specialitet), er på køreturen
> mellem max's møde med bagmanden, og shoot-out på natklubben. Så det må
> vel
> være dig der har ret.

Det er altid lækkert at have ret. Tak.
Peter