'De Utrolige' (12. November)
Fra : PC

Dato : 06-10-04 17:48

Whad handler den nye Disney-Pixar film om? -Bliver den lige så god som
'Monsters' og 'Find Nemo'?

-Flyvende Superhelte, men vist nok ganske komiske. Det er hvad jeg
netop hørte.

Lad os håbe, at Walt Disneys super-computere andnu en gang har lavet
en utrolig computer-animations film, lige som de sidste par gange.

$:>)

MVH PC

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 06-10-04 18:38

"PC" <peterchristensen@lycos.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Lad os håbe, at Walt Disneys super-computere andnu en gang har lavet
> en utrolig computer-animations film, lige som de sidste par gange.

Så vidt jeg kan forstå har vi en super-film i vente (pun intended).
Traileren ser i hvert fald meget, meget lovende ud. Historien kan jeg ikke
sige meget om, men det er vist noget med en familie af superhelte som efter
at være gået på pension kaldes tilbage i de efterhånden lidt stramme
uniformer for at frelse verden endnu en sidste gang.

Men det har nu ikke meget med Disney at gøre. Navnet er Pixar, og det eneste
Disney har bidraget med, udover penge, er SVJV det stærke brand-navn. De to
firmaer er da også blevet trætte af samarbejdet, og har indstillet det.
Så i fremtiden vil vi altså se Pixar's eget navn øverst på plakaten og ikke
Disney's, hvilket passer mig fint.
--
Jonas

My DVD's: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Jonasgaarde

Fra : Koeffe

Dato : 06-10-04 22:49

"Jonas Gaarde" <albuerumminusspam@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> firmaer er da også blevet trætte af samarbejdet, og har indstillet det.
> Så i fremtiden vil vi altså se Pixar's eget navn øverst på plakaten og

Hmm... Pixars ophavsmand var ham der oprindelig fik Disney til at udgive den
første fuld-længe 3D film nogensinde (Toy Story).

Efter sigende skulle "Home On The Range" være Disneys sidste håndtegnede
tegnefilm nogensinde. Fremover vil det kun være 3D. - Det er billigere og
hurtigere.

--
Koeffe

Fra : Mads TJ

Dato : 07-10-04 10:37
Fra : Mikl

Dato : 07-10-04 14:45

"Koeffe" <kena_FJERN_DETTE_@mail.dk> wrote in message
> [...]
> tegnefilm nogensinde. Fremover vil det kun være 3D. - Det er billigere og

Og som svar på dette har Pixar sagt at hvis den håndtegnede tegnefilm er på
randen af udryddelse vil de igen begynde at lave håndtegnede film da de ikke
ønsker at se denne kunstform uddø! Thumbs up!!

/Mikkel

Fra : Ukendt

Dato : 07-10-04 17:57

On Thu, 7 Oct 2004 15:45:24 +0200, "Mikl" <spamikl@post.cybercity.dk>
wrote:

>Og som svar på dette har Pixar sagt at hvis den håndtegnede tegnefilm er på
>randen af udryddelse vil de igen begynde at lave håndtegnede film da de ikke
>ønsker at se denne kunstform uddø! Thumbs up!!

Ja, og lige det modsatte til Disney! Se hvad de kreative hoveder hos
Disney har planer om at berige verden med:

Two more TOY STORYs to be told
<http://www2.cinescape.com/0/editorial.asp?aff_id=0&this_cat=Movies&action=page&type_id=&cat_id=270338&obj_id=42626>

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's just the way I am.
- Homer Simpson

Fra : Mikl

Dato : 07-10-04 21:34

<Claus Nielsen> wrote in message

> Ja, og lige det modsatte til Disney! Se hvad de kreative hoveder hos
> Disney har planer om at berige verden med:

> [...]

Er der nogen der kan stave til "FLOP"? Og så kan der vist ikke koges mere
suppe på det ben...

Hvornår lærer Disney at tænke nye idéer op i stedet for at udsulte gamle
koncepter til smertegrænsen?

/Mikkel