Hvordan gense to gamle film??
Fra : Claus Jørgensen

Dato : 21-09-04 11:44

YNDIG MEN SKØR (org.titel: Adorable menteuse)
DET SKETE I MORGEN (org.titel: It happened tomorrow)

Disse to s/h film vil jeg forfærdelig gerne gense. Fås næppe med danske
undertekster???
Finder og køber man i udlandet, kan man så regne med at VHS- eller
DVD-formater passer til danske afspillere?

Venlig hilsen; på forhånd tak for svar; meget gerne også til
clausj@post8.tele.dk. Claus Jørgensen

Fra : Devast8or

Dato : 21-09-04 16:40

Claus Jørgensen wrote:
> YNDIG MEN SKØR (org.titel: Adorable menteuse)
> DET SKETE I MORGEN (org.titel: It happened tomorrow)

http://www.dvdpricecheck.co.uk/zdvdresults2.php?session=fd9eb0fbfaf7f77029a4
bd90fc7fc7b0

Husk at der kommer told og moms på når det er uden for EU, hvis ikke du kan
snige dig under bagatelgrænsen.

> Disse to s/h film vil jeg forfærdelig gerne gense. Fås næppe med
> danske undertekster???
> Finder og køber man i udlandet, kan man så regne med at VHS- eller
> DVD-formater passer til danske afspillere?

Hvis din DVD er regionsfri burde du ikke have nogle problemer, hvis ikke så
gå efter Reg2.

Devast8or