Hvilken film er vær at se i biffen?
Fra : Pierre-Karina

Dato : 19-09-04 14:08

Jeg har lyst til at gå i bio iaften men ved ikke vilken film jeg skal se.
Ville gerne se the village men den har først premiere om et par dage.
Så hvad skal jeg se????????????????????????

Pierre

Fra : Mads TJ

Dato : 19-09-04 14:13

> Jeg har lyst til at gå i bio iaften men ved ikke vilken film jeg skal se.
> Ville gerne se the village men den har først premiere om et par dage.
> Så hvad skal jeg se????????????????????????

I hvilken del af landet bor du? Udvalget af film er jo forholdsvist
forskellig, alt efter om du i Kbh. eller i Nykøbing Falster (uden at vide,
om der overhovedet er biograf i Nykøbing Falster..

//Mads TJ

Fra : Pierre-Karina

Dato : 19-09-04 14:24

> I hvilken del af landet bor du? Udvalget af film er jo forholdsvist
> forskellig, alt efter om du i Kbh. eller i Nykøbing Falster (uden at vide,
> om der overhovedet er biograf i Nykøbing Falster..

Jeg bor i Århus

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 19-09-04 14:43

"Pierre-Karina" <pierre-karina@mail.dk> wrote in message

> Jeg bor i Århus

Tag ind og se The Terminal, der netop har haft premiere i fredags og dan din
egen mening, så kan du deltage i diskutionerne

Jeg ville anbefale den til dig, som tidligere skrevet - hvis man kunne lide
Cath me if you can o. lign.

Mvh. Martin

Fra : Brian k

Dato : 19-09-04 15:01

Pierre-Karina wrote:

> Jeg bor i Århus

Først må jeg kondolere

Derefter anbefale dig at se I, Robot, kanon film, flot, spændende, og
lettere uforudsigelig. Will smith laver en forrygende rolle (igen som
politibetjent, hehe). Ja selv robotterne levere en overbevisende rolle

Fra : Kasper Møller

Dato : 19-09-04 21:45

Mads TJ wrote:

> I hvilken del af landet bor du? Udvalget af film er jo forholdsvist
> forskellig, alt efter om du i Kbh. eller i Nykøbing Falster (uden at
> vide, om der overhovedet er biograf i Nykøbing Falster..

Det er der, en af landets bedste...

---

Fra : BorreBoy

Dato : 19-09-04 14:38

"Pierre-Karina" <pierre-karina@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har lyst til at gå i bio iaften men ved ikke vilken film jeg skal se.
> Ville gerne se the village men den har først premiere om et par dage.
> Så hvad skal jeg se????????????????????????

Du kan jo gå herind og få lidt inspiration:
http://www.biozonen.dk/

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : Mads TJ

Dato : 19-09-04 15:18

> Du kan jo gå herind og få lidt inspiration:
> http://www.biozonen.dk/

eller www.scope.dk for den sags skyld..

//Mads TJ