Interview with the Vampire - Special Editi~
Fra : No Humor Man

Dato : 18-09-04 22:02

Hejsa i gruppen,

Ville bare høre om der var nogen der vidste hvad forskel der er på disse
to versionener af IwtV-SE som man kan købe på cd-wow. Priserne er
forskellige og længden af filmene er forskellige... kan man så
automatisk forvente at der er tilføjede scener i den længere udgave?
Den ene er på 118 minutter, mens den anden er på 123... ikke meget, men
dog en forskel:

http://www12.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=1853&subcat=region2
http://www12.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=3287

Har tjekket på dvdcompare og der kunne jeg ikke finde noget svar. Er
det bare en fejl på cd-wows hjemmeside eller!?

På forhånd tak...

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers
ICQ: 67778624

Fra : Jesper Lund

Dato : 18-09-04 22:26

No Humor Man <no.humor.man@webspeed.dk> wrote:

> [...]
> man så automatisk forvente at der er tilføjede scener i den længere
> udgave? Den ene er på 118 minutter, mens den anden er på 123...

Runtime for filmen ifgl Imdb er 123 minutter, og med 4% PAL speedup
giver det 118 min. Begge er PAL, så mon ikke de 123 min er en fejl? Den
ene udgave står også som non-anamorphic, men ifgl dvdcompare er alle
udgaver anamorphic
http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=519

Det ser altså ud til at den ene udgave er den engelske (R2), og den
anden er den australske som er R2+R4 kodet, jf.
http://www.michaeldvd.com.au/Reviews/Reviews.asp?ReviewID=2322

--
Jesper Lund