Demolition Man på TV3 igår
Fra : Morten DH

Dato : 18-09-04 17:34

Ja ja jeg ved godt TV3 ikke just er stedet man ser film; men jeg fik slået
over og opdagede til min store forbløffelse af de viste den i letterbox...

endnu mere morsomt var det at de viste den "europæiserede" version med Pizza
Hut på lydsporet og ændrede logoer i filmen (er ændret fra Taco Bell i den
originale udgave) - men sjovt nok skrev man stadig Taco Bell i de danske
undertekster - hvordan det så end er kommet i stand?!?

--
Egen butik på internettet? Det er billigere end du tror - jeg kan tilbyde
komplette løsninger fra 49 euro/år.

Fra : Lasse Houmøller

Dato : 18-09-04 22:08

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> wrote in message

> Ja ja jeg ved godt TV3 ikke just er stedet man ser film; men jeg fik slået
> over og opdagede til min store forbløffelse af de viste den i letterbox...

Awe, shock, surprise! Måske TV3 har lavet et fejlindkøb? :)

> [...]
> originale udgave) - men sjovt nok skrev man stadig Taco Bell i de danske
> undertekster - hvordan det så end er kommet i stand?!?

Det er jo en film de har sendt hundrede gange før, og så vidt jeg husker har
det tidligere været i US-udgaven.
Måske de bare har genbrugt tekstningen? Ved dog ikke helt hvordan den slags
foregår, så jeg skal ikke gøre mig klog på det, men det var da et bud... :)

/Lasse

Fra : Morten DH

Dato : 19-09-04 11:57

"Lasse Houmøller" <ask@me.pls> skrev i en meddelelse
> Awe, shock, surprise! Måske TV3 har lavet et fejlindkøb? :)

TV3 og TV3+ har faktisk oppet sig meget inden for de sidste par måneder på
det område... men vi er jo desværre stadig underlagt engelsk censur og
reklamepauser

> [...]
> slags
> foregår, så jeg skal ikke gøre mig klog på det, men det var da et bud...

Tja et godt bud, jeg er ikke klar over hvordan man sender teksterne rent
teknisk... sååh...