Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sony DCR HC1000 - undervandshus?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 07-10-04 10:50

Er der nogen der ved om der fås et undervandshus til et Sony DCR HC1000
videokamera? Jeg har søgt på Google men ikke fundet noget brugbart. På Sonys
hjemmeside skriver de heller ikke om noget

Hvilke andre kameraer i samme klasse kan anbefales? Der skal kunne leveres
et undervandshus (omkring 20 m.) som tilbehør.

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Jane M. :o)

Dato : 07-10-04 15:50

On 07/10/04 11:50, in article 416510c8$0$166$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> wrote:

> [...]
>
> Hvilke andre kameraer i samme klasse kan anbefales? Der skal kunne leveres
> et undervandshus (omkring 20 m.) som tilbehør.

Jeg er godt klar over, at følgende kamera ikke er I helt samme "klasse", men
et undervandshus er faktisk ret dyrt generelt.

Prøv at kigge, selvom det sikkert ikke lever op til sonys specif.:

http://www.pixmania.com/dk/dk/54483/art/jvc/videokamera-minidv-gr-dx3.html#a
ccessoires

Mvh Jane
---
http://www.janemark.dk

Fra : Claus Smith

Dato : 07-10-04 15:57

Lækkert kamera, har du kigget på deres VX2100?

Claus

Fra : KB

Dato : 07-10-04 16:06

http://www.ikelite.com/web_pages/sony_hc1000.html

Mvh.
Kenneth Bang

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 07-10-04 17:09

"KB" <kennethbang@nospamtiscali.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.ikelite.com/web_pages/sony_hc1000.html

Det er lige sådan noget jeg havde håbet på - bortset fra prisen. Jeg havde
regnet med noget i omegnen af 3000 - 5000 dkr. Er der nogen dansk forhandler
er huset?