Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
HP Photosmart 120 kontra Kodak DX3215
Fra : Jan Pedersen

Dato : 01-10-04 20:28

Jeg har 3 digikameraer hvoraf de to: HP Photosmart 120 og Kodak DX3215 er
lidt problematiske: HP Photosmart 120 tager sku bedre billeder end Kodak
DX3215....burde ikke være sådan da Kodak er dyrere og ser ud til umiddelbart
at ha bedre optik ????

Begge kameraer bruges til udendørs billeder i fuldt dagslys og er sat til
max opløsning og ingen brug af blitz. Skyldes det komprimeringsalgoritmen
????

Fra : Karsten Svenningsen

Dato : 01-10-04 23:17

Hvad med ISO tal?,nogen kameraer skruer selv op lidt vel hurtigt.

Karsten

Fra : Jan Pedersen

Dato : 03-10-04 14:39

"Karsten Svenningsen" <karsten@svenningsenklanen.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad med ISO tal?,nogen kameraer skruer selv op lidt vel hurtigt.
>
> Karsten
>

> "Jan Pedersen" <jantheman28@hotmail.com> wrote in message

komprimeringsalgoritmen

ISO tal er ikke opgivet nogle steder i dokumentationen.