Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Batteri til ældre Canon
Fra : Nederbasse

Dato : 01-10-04 11:29

Hej

Jeg har et ældre Canon Powershot Pro 70 digital kamera som har en batteri
levetil på 20 min.
Er der et stad hvor jeg kan købe et nyt batteri billigt evt. uoriginalt ?

Lars

Fra : Mads

Dato : 01-10-04 11:45

On Fri, 1 Oct 2004 12:29:21 +0200, "Nederbasse"
<laneNOSPAM@jubiipost.dk> wrote:

> [...]
>levetil på 20 min.
>Er der et stad hvor jeg kan købe et nyt batteri billigt evt. uoriginalt ?

Har du kigget hos : http://www.batterier.dk/
under "Digitalkamera batterier"
Kan ikke lige se et Pro 70 på listen over Canon kameraer,
men måske et af de andre er kompatible.

mvh Mads

Fra : den ægte fotomand

Dato : 01-10-04 14:14

hvad med www.thansen.dk de har til pro 90 for 249,00 og det bedste af det
hele, er at de har butikker over hele landet, så hvis du er heldig ligger
der en tæt på dig.

VH Per

--
Billeder skal ses i en ramme på væggen og ikke på en skærm!!!

Fra : Erik W.

Dato : 01-10-04 16:57

"Nederbasse" skrev i en meddelelse
> Jeg har et ældre Canon Powershot Pro 70 digital kamera som har en batteri
> levetil på 20 min.
> Er der et stad hvor jeg kan købe et nyt batteri billigt evt. uoriginalt ?

Kan Pro 70'eren ikke køre med to forskellige batterier? - Et NB-4H (NiMh) og
2CR5 Lithium batteri.

Jeg søgte lige på google for dig
NB-4H fandt jeg her http://www.elkuglen.dk/acatalog/Canon.html

2CR5 batterier er oprindeligt ikke genopladelige, men findes som
genopladelige med lader meget billigt rundt omkring.
http://www.picstop.co.uk/prodinfo.php?product=659

Håber at du kan bruge det til noget.

Mvh Erik