Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Stativ anbefaling
Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 29-09-04 09:47

Jeg har i et stykke tid gået og kigget på stativer, og har bl.a. testet et
Manfrotto 055 sammen med et manfrotto kuglehoved. Da jeg ikke har uanede
midler synes jeg det var en lidt dyr løsning, og gik derfor på jagt på
nettet efter en anden lidt billigere løsning.

Jeg har tidligere handlet meget over ebay, har bl.a. købt lys til mit lille
hjemmestudie (ad modum Lars Troels), hvor jeg også har handlet med amvona,
og det var dem jeg endnu engang faldt over. Jeg fandt hos det et lækkert,
yderst stabilt stativ (som for mig, minder utroligt meget om Manfrottos 055,
personligt kan jeg bedre lide amvonas udgave, der er lidt mere gods i den).
Pris: 300 kr + forsendelse og moms, i alt ca. 700 kr...

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3840089352&ssPageName=ADME:B:EOAB:US:6

Synes bare at jeg ville gøre opmærksom på dette, hvis der var andre der gik
i samme tanker...

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : thomas schreiber \(8~

Dato : 29-09-04 09:53

> Synes bare at jeg ville gøre opmærksom på dette, hvis der var andre der
> gik
> i samme tanker...
>
> --
> Venlig hilsen/best regards
>
> René Ernst Nielsen
>
> +45 66122111
> +45 28722962

Lækkert stativ - ser det ud til. Har selv lige købt et billig Hama, men da
jeg er nygeynder, er det ok til mig i starten. Godt nok skriver du moms
oveni, men husk på told også. Told og skat er sindsyge! Man skal sku også
betale moms/told af fragten!!!

--
På forhånd tak
Thomas Schreiber

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 29-09-04 09:57

> [...]
> jeg er nygeynder, er det ok til mig i starten. Godt nok skriver du moms
> oveni, men husk på told også. Told og skat er sindsyge! Man skal sku også

Jeg har ikke skullet betale told og skat på denne vare, men moms skal jeg
betale både af prisen på varen og fragten...

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : NIL

Dato : 29-09-04 11:47

"René Ernst Nielsen" <virkerikke@nospam.nej> skrev i en meddelelse
> [...]
E:B:EOAB:US:6

> Synes bare at jeg ville gøre opmærksom på dette, hvis der var andre der

Hej...

Hvis man bruger www.ebay.de eller www.ebay.co.uk skulle der ikke være
hverken told eller moms, da begge lande er med i EU
Naturligvis kan man komme ud for, at det er et engelsk eller tysk FIRMA - og
så KAN man risikere at skulle betale den lokale LAVE moms.

Hilsen
NIL

Fra : Per Bau

Dato : 29-09-04 14:04

"NIL" <nilau4@FJERNyahoo.dk> wrote in message
> [...]
> og
> så KAN man risikere at skulle betale den lokale LAVE moms.

Sikke noget vrøvl. Det er jo ikke ebay, du handler med, men den person/firma
der har sat varen til salg. Det er derfor hvorfra varen sendes, der afgør om
det er med eller uden moms. I øvrigt ser det for mig ud til at ebay kører på
den samme base, og at de forskellige lande bare er afgørende for hvilket
sprog du præcenteres for.

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=3841024360
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=3841024360
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=3841024360

--
/Per
Udskift invalid i adressen med com

Fra : NIL

Dato : 29-09-04 16:50

"Per Bau" <perbau@hotmail.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]

> den samme base, og at de forskellige lande bare er afgørende for hvilket

Ja, du har ret Per. Jeg fik vist udtrykt mig noget upræcist.
Jeg er klar over, at eBay kun er et formidlende forum.

Dog er det sådan at man på www.ebay.de fortrinsvis støder på tyske sælgere
og på samme
måde med den engelske...

Hilsen