Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kender I det?
Fra : Morten Wartou

Dato : 29-09-04 08:29

Godmorgen!

Kender I det? Man har et kamera, med et skodobjektiv. Man bliver deprimeret
når man rører det. Men man har bestilt for en mindre formue nye fine
objektiver. Og de er på vej. Men hvor er de? Hvornår kommer UPS-manden?

Jeg vågnede kl. 5, og kunne ikke falde i søvn igen. UPS tracking siger
pakken ankom til UPS i Glostrup i morges, og er "out for delivery" - det gør
det hele meget værre. Jeg sidder anspændt som en araknofobiramt midt i en
jungle.

Hvornår kommer sådan nogen UPS-mænd egentlig ud til private? Kan det blive
sent?

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-04 08:49

De kommer i løbet af dagen

Lasse

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 29-09-04 08:52

Du kan evt. ringe til dem, og sige, at du har et møde senere i dag, og
derfor gerne ville høre, om de kunne sige, hvornår de regner med at være
der. Så ved du da lidt mere...

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Morten Wartou

Dato : 29-09-04 09:00

René Ernst Nielsen wrote:
> Du kan evt. ringe til dem, og sige, at du har et møde senere i dag, og
> derfor gerne ville høre, om de kunne sige, hvornår de regner med at
> være der. Så ved du da lidt mere...

Snedigt! :) Øv - jeg gjorde det. Da den er sendt som standardpakke, havde de
ikke en jordisk chance for at sige hvornår - men mellem 9 og 17 - så der er
maks. 7 timer endnu. Det bliver nogle lange timer. :)

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 29-09-04 09:13

Morten Wartou wrote:

> [...]
> jungle.
>
> Hvornår kommer sådan nogen UPS-mænd egentlig ud til private? Kan det blive

Spørgsmål om forskellig post- og pakkefirmaers leveringstider, er
temmelig meget off-topic i denne gruppe, som handler om fotografi.

Læs mere om korrekt brug af nyhedsgrupperne på flg. URL: www.usenet.dk

XFUT: news:dk.admin.netikette

Niels Riis Ebbesen

Fra : ;o\)-max-

Dato : 29-09-04 09:20

"Morten Wartou"
> [...]
> jungle.
>
> Hvornår kommer sådan nogen UPS-mænd egentlig ud til private? Kan det blive

Han her lige været her for 10 minutter siden .. -max-

Fra : Morten Wartou

Dato : 29-09-04 09:25

-max- wrote:
> "Morten Wartou"

> Han her lige været her for 10 minutter siden .. -max-

Hvor? Hvor? :)

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : ;o\)-max-

Dato : 29-09-04 09:26

> Hvor? Hvor? :)
>

> Med venlig hilsen,
>
> Morten Wartou

Amar.. -max-

Fra : Morten Wartou

Dato : 29-09-04 09:30

-max- wrote:
> "Morten Wartou" <detteskalfjernesnews@wartou.dk> skrev i en meddelelse

> Amar.. -max-

Ai. Det ligger rimeligt tæt på Vesterbro. :) Du kunne godt have sendt ham
direkte over til mig, kunne du!

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-04 09:34

> Ai. Det ligger rimeligt tæt på Vesterbro. :) Du kunne godt have sendt ham
> direkte over til mig, kunne du!

Hvor OT kan man lige blive?

*PLONK*

Fra : ;o\)-max-

Dato : 29-09-04 14:11

"Morten Wartou"

> Ai. Det ligger rimeligt tæt på Vesterbro. :) Du kunne godt have sendt ham
> direkte over til mig, kunne du!
>

> Med venlig hilsen,
>
> Morten Wartou

Nå nu blev John sku sur, hehe og her har man slæbt rundt på
udstyr i flere timer, fordi man regnede med at det blev solskin,
hmm - men pyt byen er fuld af sjove mennesker, ærgeligt John har
plonket os, vi var bare glade i låget, uha det må man ikke.. )-max-

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 29-09-04 14:22

-max- wrote:

> vi var bare glade i låget, uha det må man ikke.. )-max-

Jow da, der er faktisk nogle snakkegrupper, som er specielt beregnet
til sådan noget small-talk...

FUT: news:dk.admin.netikette

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Morten Wartou

Dato : 29-09-04 09:53

Morten Wartou wrote:
> [...]
> araknofobiramt midt i en jungle.
>
> Hvornår kommer sådan nogen UPS-mænd egentlig ud til private? Kan det

Jeg beklager hvis dette måtte blive opfattet som OT - det handlede egentlig
mest om forventningsglæde ved fotoindkøb. :)

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : thomas schreiber \(8~

Dato : 29-09-04 09:55

> Jeg beklager hvis dette måtte blive opfattet som OT - det handlede
> egentlig mest om forventningsglæde ved fotoindkøb. :)
>

> Med venlig hilsen,
>
> Morten Wartou

Pyt. Kender selv, dog med andet end phototamtam. Fiskegrej kan være endnu
værre

--
På forhånd tak
Thomas Schreiber

Fra : Frederik Thorup

Dato : 29-09-04 10:10

thomas schreiber (8200) wrote:

> Pyt. Kender selv, dog med andet end phototamtam.

> Fiskegrej kan være endnu værre

Hvordan kan det på nogen måde være det???
Løber du ud og fisker liige når det kommer ind af døren?
Det regner jeg da med at Morten gør med sine opjektiver. Det ville jeg
gøre...

MVH
Frederik

Fra : Brizz

Dato : 29-09-04 10:14

> Løber du ud og fisker liige når det kommer ind af døren?
> Det regner jeg da med at Morten gør med sine opjektiver. Det ville jeg
> gøre...

Det vil da være noget fjollet noget at gå ud og fiske med sine nye
objektiver

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Morten Wartou

Dato : 29-09-04 10:15

Frederik Thorup wrote:

> Hvordan kan det på nogen måde være det???
> Løber du ud og fisker liige når det kommer ind af døren?
> Det regner jeg da med at Morten gør med sine opjektiver. Det ville jeg
> gøre...

Nej, jeg må skuffe dig, jeg har ingen intentioner om at løbe ud og fiske med
mine objektiver. ;)

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-09-04 12:48

> Nej, jeg må skuffe dig, jeg har ingen intentioner om at løbe ud og
> fiske med mine objektiver. ;)

Sildene er ellers ganske bidevillige, når de ser et kamera med et stoort
objektiv.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - Min fotodagbog (Sidst opdat. 18.09.04)

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-04 15:14

> Jeg beklager hvis dette måtte blive opfattet som OT - det handlede
egentlig
> mest om forventningsglæde ved fotoindkøb. :)

Nå, har du så modtaget dit udstyr?

Fra : Morten Wartou

Dato : 29-09-04 15:57

John wrote:
> "Morten Wartou" <detteskalfjernesnews@wartou.dk> skrev i en meddelelse

> Nå, har du så modtaget dit udstyr?

Hov - havde du ikke plonket mig? Eller havde vi måske bare en sur morgen? :)
Nej, nada har jeg set. Jeg er ved at gå i spåner!

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Niels

Dato : 29-09-04 11:57

Morten Wartou wrote:
> [...]
> jungle.
>
> Hvornår kommer sådan nogen UPS-mænd egentlig ud til private? Kan det blive

Jeg bestilte engang noget der skulle komme med alm. post, så jeg gik
også spændt og ventede på at det skulle ringe på døren.
Der skete intet, og til sidst måtte jeg ud og tjekke i postkassen, der
lå en seddel om at pakken kunne hentes på posthuset, da der ikke havde
været nogen hjemme (GRRR...)

Mvh. Niels

Fra : Morten Wartou

Dato : 29-09-04 19:56

> [...]
> en jungle.
>
> Hvornår kommer sådan nogen UPS-mænd egentlig ud til private? Kan det blive

Det er kommet. :) Kl. halv seks eller deromkring kom UPS-manden og tog alle
mine penge, og gav mig til gengæld en Canon 17-40L 4.0, 100-400L IS, 500D 77
mm nærlinse, 77 mm B+W Käsemann polfilter, 1,4x extender og et 77 mm Hoya
HMC UV-filter. Jeg gik fluks i gang med at lege. Hold da helt op, hvor er
17-40'eren dog lækkert bygget - og den fokuserer hurtigere end noget som
helst jeg har prøvet før. Jeg har kun taget nogle testbilleder, og det ser
ud til at være et glimrende stykke glas. 100-400'eren er også en dejlig
sag - fokuserer hurtigt, og optisk ser den ganske udmærket ud. 1,4x
extenderen på 100-400'eren ser ikke ud til at give noget mærkbart tab af
kvalitet - men den vil ikke engang forsøge sig med autofokus. Man skulle
vistnok kunne overbevise den om at den skal gøre et forsøg - nogen der ved
hvordan?

Så glæder jeg mig bare til det bliver i morgen, så der er noget lys at lege
med. :)

Med venlig hilsen,

Morten Wartou