Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Gratis 128Mb CF kort
Fra : HRO

Dato : 28-09-04 12:19

Hej!

Canon og firmaet Mum plus giver et gratis 128Mb CF kort til alle der har
købt et Canon Kompakt digital kamera. Jeg sendte kuponen for ca. 4 uger
siden og fik mit i går.

Kupon er fjernet fra den oprindelige hjemmeside men findes nu her og giver
iflg. nedenstående tråd stadig resultat:

http://homepage.ntlworld.com/mcmntl/voucher/

Se evt. denne tråd:
http://forums.dpreview.com/forums/read.asp?forum=1010&message=9912505

Mvh
Henrik

Fra : Max

Dato : 28-09-04 13:00

> [...]
>
> Kupon er fjernet fra den oprindelige hjemmeside men findes nu her og giver
> iflg. nedenstående tråd stadig resultat:

Takker, det vil jeg prøve

/Max

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 28-09-04 16:22

Hej Henrik,

> Canon og firmaet Mum plus giver et gratis 128Mb CF kort til alle der har
> købt et Canon Kompakt digital kamera. Jeg sendte kuponen for ca. 4 uger
> siden og fik mit i går.

Det lyder naturligvis meget godt, men jeg kan desværre ikke finde den
"kupon" længere - er jeg blind? :-/

/Glenn
(Remove "NOSPAM" in my e-mail to reply.)

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 28-09-04 14:42

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 28-09-04 17:22

Hej Morten,

> http://homepage.ntlworld.com/mcmntl/voucher/

Der var den jo .

Jeg har læst nogle tråde om det tilbud og jeg har måske forstået det
forkert, men nogen snakkede vist noget om hvor meget de skulle vedlægge i
frimærker?

Man skal vel bare sende den der kupon af sted og så betaler Canon også
porto, korrekt?

Det hele lyder for godt til at være sandt.

Fra : HRO

Dato : 28-09-04 15:41

"Glenn Rasmussen" <tyrannorex@NOSPAMhotmail.com> wrote in message
> [...]
> porto, korrekt?
>
> Det hele lyder for godt til at være sandt.

Jeg kan kun sige prøv det og se om det stadig virker! Jeg betalte ca. 6kr i
porto for kupon + kopi af kvittering og intet i returporto for kortet.

Henrik

Fra : Jacob

Dato : 14-11-04 12:39

Hvor er siden nu henne ???
Nogen der vde det ??

mvh. Jacob

Fra : Carsten Riis

Dato : 14-11-04 12:53

Jacob wrote:

> Hvor er siden nu henne ???
> Nogen der vde det ??

Jeg fandt den her:

http://www.tyresmoke.net/ubbthreads/showflat.php/Cat/0/Number/212082/an/0/page/0

husk at indsende kopi af din kvittering samtidig med.

mvh

Carsten Riis

Fra : Jacob

Dato : 14-11-04 16:43

mange tak

mvh. jacob

Fra : Peter T.

Dato : 28-09-04 15:25

HRO leverede følgende historie fra de varme lande:

Takker. :)

--
"KVINDER PÅ CYKEL TÆNKER FANDME KUN MED RØVEN OG SKULLE SKYDES!!!"
Citat Peter T. efter at han var tæt på at blive majet ned af endnu en