Kat indleveret til kattehjem/aflivning
Fra : Flemming N.

Dato : 02-11-04 21:54

Det lokale kattehjem har fået indleveret en hunkat. Den blev fundet på
vejen hvor jeg bor, og jeg er ikke helt sikker på at den er hverken
hjemløs eller forsømt, desværer ved jeg ikke hvem der ejer den
Katten er øremærket og 10 år gammel. Kattehjemmet kan ikke finde dens
ejer, og man har nu skrevet på hjemmesiden at hvis man ikke finder
ejerne bliver man nød til at aflive den (på grund af alderen)

Jeg har derfor været rundt i blokkerne, og sat sedler op i alle
opgange, og på opslagstavlerne ved ungdomsbogligerne med beskrivelse
af katten, og det tlf som man giver ved kattehjemmet...

Det er sgu surt hvis en sund og rask kat skal aflives på gund af at
man ikke kan finde dens ejer

Mvh,

Flemming
--
- Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure? (G.O'Dowd) -

Fra : Pia Nave

Dato : 02-11-04 22:13

Hej Flemming

Hvor bor du henne?
Hvordan kan det være, at ejeren ikke kan findes via
øremærkningen.....den er måske blevet for utydelig?

Jeg synes også det er trist hvis hun ender med at blive aflivet! Men jeg
synes egentlig ikke du kan gøre meget mere, end det du allerede har
gjort. Det kunne måske lige være, at henvende sig til dyrlægerne i
området hvor du bor (og hvor katten er fundet).

Held og lykke - vi krydser fingre for at misse-pigen snart bliver
genforenet med sine ejere igen!!

--
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Mvh. Pia og 4-kløveret

Fra : Flemming N.

Dato : 02-11-04 22:23

Hej,

>Hvor bor du henne?

Hjørring.

>Hvordan kan det være, at ejeren ikke kan findes via
>øremærkningen.....den er måske blevet for utydelig?

De har fundet ud af hvem der var ejer da hun blev tatoveret, men
ejeren er flyttet, og efter hvad de kan finde ud af er hun senere
blevet solgt, de mener at den nye ejer hedder Karina eller Carsten,
men det er ikke meget at gå efter.

> [...]
>gjort. Det kunne måske lige være, at henvende sig til dyrlægerne i
>området hvor du bor (og hvor katten er fundet).

Kattehjemmet sammenarbejder med den lokale dyrlæge så det ville næppe
hjælpe.

>Held og lykke - vi krydser fingre for at misse-pigen snart bliver
>genforenet med sine ejere igen!!

Det håber jeg også ak, jeg har sgu alt for blødt et hjerte når det
kommer til sådan ting

I kan se hendes billede her:

http://www.fals.dk/Kattehjem/displayimage.php?album=1&pos=0

mvh,

Flemming

Fra : Ukendt

Dato : 02-11-04 22:55

"Flemming N." <culture@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Kattehjemmet sammenarbejder med den lokale dyrlæge så det ville næppe
> hjælpe.

Har kattehjemmet også kontaktet Falck ?
Der er jo nogen, der henvender sig der, hvis deres kat er forsvundet.
Har kattehjemmet tjekket begge katteregistre mht. øretatoveringen ?
Vores 4 katte står f.eks. kun registreret hos Inges kattehjems register og
det er vidst ikke lagt sammen med det andet register ?

Måske kan lokalradioen lokkes til, at lave en efterlysning.

Håber at katten finder sin ejer igen for hun ser da ud til, at være en
rigtig livsnyder.
Det vil være synd at aflive hende, selvom hun er gammel....

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Flemming N.

Dato : 02-11-04 23:03

Hej,

>Har kattehjemmet også kontaktet Falck ?
>Der er jo nogen, der henvender sig der, hvis deres kat er forsvundet.
>Har kattehjemmet tjekket begge katteregistre mht. øretatoveringen ?

Jeg har intet med dem at gøre, ud over at jeg så på deres side at
katten var blevet indleveret, og at jeg har set den herude hvor jeg
bor, så jeg kan ikke svare på spørgsmålene? vil dog tro at de har
gjort det siden de har fundet navn og (gammel)adresse på hende der fik
ham øretatoveret.

>Måske kan lokalradioen lokkes til, at lave en efterlysning.

Kunne være en ide.

>Håber at katten finder sin ejer igen for hun ser da ud til, at være en
>rigtig livsnyder. Det vil være synd at aflive hende, selvom hun er gammel....

Det mener jeg også.

Mvh,

Flemming

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 03-11-04 08:08

> [...]
> bor, så jeg kan ikke svare på spørgsmålene? vil dog tro at de har
> gjort det siden de har fundet navn og (gammel)adresse på hende der fik

Folkeregistret kan nok hjælpe med at finde frem til adressen.

Nina

Fra : Preben

Dato : 03-11-04 00:21

Flemming N. wrote:

> [...]
> ejeren er flyttet, og efter hvad de kan finde ud af er hun senere
> blevet solgt, de mener at den nye ejer hedder Karina eller Carsten,

Hej Flemming.

Jeg har har foretaget en søgning på nettet, og
derefter sendt en mail til kattehjemmet.

Der bor nemlig en Karina på Nordbovej.

Preben
http://kittelmann.dk - http://kixit.dk

Fra : Flemming N.

Dato : 03-11-04 08:46

Hej,

>Jeg har har foretaget en søgning på nettet, og
>derefter sendt en mail til kattehjemmet.
>
>Der bor nemlig en Karina på Nordbovej.

Det lyder godt jeg søgte selv på krak men fik ikke noget resultat.

Mvh,

Flemming

Fra : Kate

Dato : 03-11-04 20:42

Flemming N. <culture@post.cybercity.dk> wrote in

> Det lyder godt jeg søgte selv på krak men fik ikke noget
> resultat.

Kan så oplyse at der nu står på hjemmesiden at ejeren er fundet. Hvor
var det godt du reagerede Flemming. Fælles hjælp er ofte god hjælp. Jeg
er så glad på Tammi og ikke mindst hendes ejers vegne.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Pia Nave

Dato : 03-11-04 21:02

Kate wrote:

> Kan så oplyse at der nu står på hjemmesiden at ejeren er fundet.

Jaaaa, hvor skønt )!

> Hvor var det godt du reagerede Flemming. Fælles hjælp er ofte god hjælp. Jeg
> er så glad på Tammi og ikke mindst hendes ejers vegne.

Enig!! Hvor er det dog dejligt at læse

--
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Mvh. Pia og 4-kløveret

Fra : Flemming N.

Dato : 03-11-04 21:05

On 03 Nov 2004 19:41:49 GMT, Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote:

>Kan så oplyse at der nu står på hjemmesiden at ejeren er fundet. Hvor
>var det godt du reagerede Flemming. Fælles hjælp er ofte god hjælp. Jeg
>er så glad på Tammi og ikke mindst hendes ejers vegne.

Jeg har lige set det, og det er jeg rigtig glad for det er en
meget sød kat, og jeg ville hade hvis den blev aflivet fordi man ikke
kunne finde ejeren.

mvh,

Flemming

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 04-11-04 09:12

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse

> Kan så oplyse at der nu står på hjemmesiden at ejeren er fundet. Hvor
> var det godt du reagerede Flemming. Fælles hjælp er ofte god hjælp. Jeg
> er så glad på Tammi og ikke mindst hendes ejers vegne.

Ej, hvor er det bare godt at høre .

Men nu er jeg jo lidt nysgerrig. Er der nogen der ved, hvordan ejeren er
blevet fundet? Er det Prebens detektivarbejde eller Flemmings indlæg og
opslag?

Det vigtigste er selvfølgelig, at alt endte godt, men det kunne da være
sjovt at høre, hvordan det lykkedes.

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.