er kattelort giftig
Fra : karsten pedersen

Dato : 02-11-04 15:45

er der nogen derved om kattelort er giftig tror måske et barn tog noget i
munden

---

Fra : Ukendt

Dato : 02-11-04 19:11

"karsten pedersen" <kpunited@privat.dk> skrev i en meddelelse
> er der nogen derved om kattelort er giftig tror måske et barn tog noget i
> munden

Næh, hvad skulle der være giftigt i det?

Lort er lort, ligegyldigt om det kommer fra en hund, en kat, et menneske,
osv ;)

Men der kan være orm i katteafføringen, hvis det er fra en udekat.

Det er ikke giftigt, blot ulækkert.... Ligesom det også er ulækkert ikke at
vaske hænder efter toiletbesøg, og så rode ved madvarer, som andre skal
spise.

Barnet er garanteret ikke den første unge på denne jord, der æder lort. Og
overlever det uden forgiftningssymptomer ;)

Tina

Fra : Denise

Dato : 02-11-04 19:51

Tina wrote:

> [...]
>
> Barnet er garanteret ikke den første unge på denne jord, der æder
> lort. Og overlever det uden forgiftningssymptomer ;)

ROTFLMAO

--
Hilsen Denise

Fra : J

Dato : 02-11-04 19:47

> er der nogen derved om kattelort er giftig tror måske et barn tog noget i
> munden

Men godt nok ulækkert - jeg var ved at brække mig, da jeg så min Albert
pille noget op af kattebakken - hold da k.... han blev også forskrækket, da
jeg råbte op. Nu tror jeg, at han har lært at.... det må man absolut ikke. .
.. håber jeg.
Forresten Albert er min hund.
hilsen Jette

Fra : phillpb