Ny mus - budget max. 300 - nogle anbefalin~
Fra : Jacob E.

Dato : 02-11-04 20:08

Ja... ikke så meget andet at sige, end at jeg skal have ny mus, og har sat
budgettet til max. 300,- så Logitech MX1000 er _ikke_ aktuelt
Hvad vil i anbefale? Har selv gode erfaringer med Logitech, og har været
glad for min MouseMan M-CV46, som ligger dejligt i hånden
Så Logitech er måske at foretrække. Synes dog ikke jeg kan finde nogle nye
mus med denne udforming.

Mvh Jacob

Fra : Ukendt

Dato : 02-11-04 20:24

Jacob E. wrote:
> Hvad vil i anbefale? Har selv gode erfaringer med Logitech, og har
> været glad for min MouseMan M-CV46, som ligger dejligt i hånden

Nu kunne jeg ikke lige finde et billede af en M-CV46 men er det den
klassiske?
http://www.logitech.sk/mouses/mouseman_wheel.htm

> Så Logitech er måske at foretrække. Synes dog ikke jeg kan finde
> nogle nye mus med denne udforming.

Jeg vil egentlig anbefale en Logitech MX500, fordi den ligger godt i hånden
og har en fin præcision. Men den er ikke rigtig til at støve op mere. Nu kan
man kun få en MX510 der leveres i nogle obskure og IMO ret gyselige farver.

Mvh/Martin K
3 x Le Mans tilskuer - on location...

Fra : Jacob E.

Dato : 02-11-04 20:34

Martin Kirschmeyer wrote:

> Nu kunne jeg ikke lige finde et billede af en M-CV46 men er det den
> klassiske?
> http://www.logitech.sk/mouses/mouseman_wheel.htm

Nej. Min mus er shjv fra en 98-99 stykker, og har ikke engang hjul. Men
formen er lissom "skæv", så den har samme form som din hånd, når du holder
på en mus. Meget ergonomisk

> [...]
> hånden og har en fin præcision. Men den er ikke rigtig til at støve
> op mere. Nu kan man kun få en MX510 der leveres i nogle obskure og

Farven er jeg sq egentlig ligeglad med. Men er 510 ellers ligeså god som
500?

Mvh Jacob

Fra : Ukendt

Dato : 02-11-04 22:28

Jacob E. wrote:
> Farven er jeg sq egentlig ligeglad med. Men er 510 ellers ligeså god
> som 500?

Ja - det påstås at optikken skulle være en anelse mere præcis, men jeg tror
nu ikke det er noget mærke. Men det kommer jo også an på behov osv. Så den
skulle være bedre, men fu*k hvor er den dog uudholdelig grim

Fra : Brian Lund

Dato : 02-11-04 20:48

> [...]
> glad for min MouseMan M-CV46, som ligger dejligt i hånden
> Så Logitech er måske at foretrække. Synes dog ikke jeg kan finde nogle nye

Jeg har selv en Logitech MX510 og er blevet _meget_ glad for den :)
Den reagerer, og kan følge med til selv de hurtigste bevægelser jeg kan
lave!

Brian