Andet multimedie
bentjuul 3670
Tråløst internet. Mangler piktogram.
Fra : Carsten Pedersen

Dato : 03-11-04 10:36

Hej Gruppe.

Er der nogen som ved hvor jeg kan finde et piktogram som tydeligt
illustrerer trådløst internet?
Det må meget gerne være i vektorformat, da det skal bruges til print..

Mvh.
C. Pedersen

Fra : J.K.Arning

Dato : 03-11-04 12:35

Et sted at starte er
http://images.google.dk/images?hl=da&lr=&q=wifi&btnG=S%C3%B8g

--
Regards
J.K.Arning :: 03-11-2004 12:34:16

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 03-11-04 23:25

> Et sted at starte er
> http://images.google.dk/images?hl=da&lr=&q=wifi&btnG=S%C3%B8g

Tak, men det skal være vektorgrafik. Synes ikke det er så fedt at pumpe en
mikro gif fil op i A4 størrelse...